عصر یخبندان ظهور دایناسورها

Ice Age Dawn of the Dinosaurs

۱۰ | ۶.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+3

درباره Ice Age Dawn of the Dinosaurs

بازی عصر یخبندان ۳ (عصر یخبندان: ظهور دایناسوره) یا Ice Age: Dawn of the Dinosaurs یک بازی ماجراجویی است و در 1 جولای 2009 منتشر گردید. مندی و الی بزودی صاحب بچه می‌شوند. مندی به قدری از این بابت هیجان زده است که دیگر به چیزی اهمیت نمی‌دهد. دیگو نیز دچار تغییری در بدن خود شده‌ است و حالا که مندی صاحب یک خانواده شده‌ است می‌خواهد او را ترک کند. سید فهمیده است که گروه بزودی متلاشی می‌شود می‌خواهد برای خودش گروهی مستقل تشکیل دهد. او سه تخم دایناسور پیدا می‌کند ولی مادر بچه‌ها آن‌ ها را به همراه سید میدزدد.


بازی Ice Age Dawn of the Dinosaurs


گیم‌پلی Ice Age Dawn of the Dinosaurs

بازی به بازیکن این امکان را میدهد که کنترل مندی، سید، اسکرات، باک، دیگو را در حالی که دایناسورهای خطرناک دنبالشان هستند و فرار می‌کنند در دست بگیرند. مراحل بازی را طی کنید و امتیاز بیشتری رو کسب کنید تا با امتیازهایتان بتوانید منابعی که در مراحل مختلف وجود دارد بدست آورید. هر مرحله چالش‌های متفاوتی دارد که هر یک از شخصیت‌های بازی نیز به شما کمک خواهند کرد.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Ice Age Dawn of the Dinosaurs رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP or Vista
پردازنده Pentium(R) 4 1.8GHz or AMD Athlon(TM) 2200+ or higher processor
حافظه 512 MB
گرافیک 256 MB 3D hardware accelerator card required - 100% DirectX(R) 9.0c-compliant 256 MB video card and drivers (NVIDIA GeForce 6800 GT or better / ATI Radeon X850 or better)
DirectX Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 3.5 GB

عصر یخبندان ظهور دایناسورها

25/06/2009
Eurocom
Activision
+3
حجم دانلود: 2.5 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

نگار نکار نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۲ گزارش

میشه راهنمای نصب رو بذارید؟

ارسال پاسخ