LEGO Batman 3: Beyond Gotham

LEGO Batman 3: Beyond Gotham

دنیای مهیج و جذاب شخصیت های لـگـو
۱۰ | ۷.۴
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

LEGO Batman 3: Beyond Gotham یک بازی اکشن – ماجراجویی است که بر اساس داستان‌های مصور و با استفاده از شمایل اسباب بازی‌های محبوب Lego ساخته شده است. ماجرا از جایی شروع می‌شود که یک شخصیت منفی قصد نابود کردن زمین را دارد. ابرقهرمانان داستان‌ سعی می‌کنند تا با کمک یکدیگر جلوی این کار را بگیرند. در طول بازی، بازیکن می‌تواند 150 شخصیت مختلف از شخصیت‌های محبوب داستان‌ را آزاد کرده و ادامه بازی را با کمک آن‌ها انجام دهد. در طول بازی به بازیکن ماموریت‌های مختلفی داده می‌شود که او برای رسیدن به اهداف خود باید به موقعیت‌های مکانی مختلفی برود، اما دنیای طراحی شده در این بازی محدود است و گستردگی چندانی ندارد. در طول بازی، بازیکن باید دشمنان خود را از بین ببرد که در این راه می‌تواند از لباس‌های مختلف، با قدرت‌های متنوع استفاده کند. در عین حال، بازیکن می‌تواند برای گذشتن از یک مرحله، قهرمان بازی را عوض کند و از یک قهرمان دیگر استفاده کند. مبارزه‌های طراحی شده در این بازی پیچیدگی خاصی ندارند و توانایی کنترل بازیکن بر روی آن‌ها بالاست. جزئیات گرافیکی و جابجایی شخصیت های این بازی نیز کیفیت خوبی دارد.


محیط های مختلفی در بازی وجود دارد که همه بر اساس مکان های دنیای DC Comics هستند. چندین مرکز برای قهرمانان در بازی وجود دارد مانند : غار مخفیگاه بتمن، "ماه" و تالار عدالت. در اینجا، بازیکن می‌تواند پازل‌ها را برای یافتن، کسب یا باز کردن قفل «آجرهای طلا» یا «قابلیت های شخصیت بازی»، دسترسی به سطوح اصلی بازی و تکمیل ماموریت‌های جانبی، کشف و تکمیل کند. همچنین ویژگی‌های خاص دیگری مانند فعال کردن «آجرهای قرمز» و مشاهده «کیت‌های کوچک» (که در سطوح جمع‌آوری شده‌اند) وجود دارد. بازیکنان همچنین می‌توانند شخصیت خود را با استفاده از قطعاتی از شخصیت‌هایی که قبلا باز کرده است و همچنین مجموعه‌ای محدود از سلاح‌ها ایجاد کنند. 

 

شخصیت‌های منفرد می‌توانند از بسیاری از توانایی‌های منحصربه‌فرد مربوط به قدرت و استعدادهای کمیک خود استفاده کنند. به عنوان مثال، سوپرمن می تواند پرواز کند، آتش را با نفس یخی خود خاموش کند، و دید گرمایی دارد (که برای از بین بردن اجسام لگو طلایی استفاده می شود)، فلش سریعتر از شخصیت های دیگر است، اتم می تواند اندازه خود را کوچک کند تا در فضاهای تنگ جا شود. Braniac (پس از اتمام داستان اصلی باز می شود) می تواند اشیاء را کوچک یا بزرگ کند و Martian Manhunter و Shazam می توانند از شکلی به شکل دیگر تبدیل شوند. بسیاری از شخصیت‌ها توانایی‌های فنی یکسانی مانند پرواز، دگرگونی، سرعت و توانایی پرتاب یا شلیک چیزهای مختلف را دارند.

 

بازیکنان می‌توانند لباس‌های برخی از شخصیت‌های اصلی (بتمن، رابین، سایبورگ، جوکر و لکس لوتور) را با لباس‌های متفاوتی که هر کدام شامل توانایی‌های منحصربه‌فرد و طرح‌های رنگی متفاوت هستند، عوض کنند. لباس صوتی می‌تواند شیشه را بشکند، لباس تخریب به کاربر اجازه می‌دهد تا  بمب‌ها را برای از بین بردن اجسام لگو نقره‌ای پرتاب کند، و لباس رادیواکتیو به کاربر اجازه می‌دهد از میان زباله‌های سمی عبور کند و قطعات لگو مخصوصی را جمع آوری کند که برای پیشرفت در سطوح استفاده می‌شوند. Robin و Lex Luthor می توانند لباس فناوری بپوشند که می تواند پنل های فناوری را فعال کند و لباس آهنربایی به Robin ، Cyborg یا Joker اجازه می دهد از دیوارهای مغناطیسی بالا بروند و سوئیچ های ویژه را فعال کنند. این لباس‌ها را می‌توان در هر زمانی پس از باز کردن قفل آن تغییر داد. اینها عمدتاً از نظر طراحی متفاوت هستند، مانند لباس پنهانی Lex Luthor که قابلیت نامرئی شدن و عدم تشخیص توسط دشمنان را دارد، در حالی که لباس مخفی کاری Cyborg یک ماشین لباسشویی است. شخصیت ها همچنین به آهنگ اصلی بتمن (سریال تلویزیونی) دهه 1960 اشاره می کنند. هنگامی که در منوی کاراکترها، 5 تا 10 ثانیه روی یک شخصیت اصلی باقی بمانید، آن شخصیت شروع به آواز خواندن و زمزمه کردن می کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo T9550 @ 2.66GHz / AMD A4-9120e Intel Core i5-4430 @ 3.00GHz / AMD Athlon X4 950
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 7600 GS (256MB) / AMD Radeon X1950 Pro (256MB) NVIDIA GeForce GTX 480 (1GB) / AMD Radeon HD 5850 (1GB)
DirectX DirectX 10 DirectX 11
ذخیره‌سازی 10 GB

LEGO Batman 3: Beyond Gotham

11/11/2014
TT Games
+7
حجم دانلود: 3.84 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄