Lego Marvel Super Heroes 2

Lego Marvel Super Heroes 2

یک دیـوانـه نظم دنیا را بهم میزند
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

Lego Marvel Super Heroes 2 عنوانی در سبک اکشن – ماجرایی با زاویه دوربین سوم شخص است که در سال 2017 برای کنسول‌های PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC به بازار عرضه شد. این عنوان که مطابق روال عادی بازی‌های "لگویی"، جهان قهرمانان Marvel را با ساختار خاص اسباب‌بازی‌های شرکت لگو پیوند زده، دومین قسمت از این مجموعه بوده و به صورت تک نفره قابل انجام است. 

 

همانطور که از نام بازی انتظار می‌رود، Lego Marvel Super Heroes 2 جهانی شاد و کودکانه را با ترکیب ساختار دوست داشتنی متشکل از بافت‌های لگویی ترسیم می‌کند، که در آن شما می‌توانید در نقش تعداد بسیار زیادی از قهرمانان معروف و ناشناخته‌ی Marvel بازی کنید. ساختار کلی جهان بازی شاید شما را به یاد یک شهربازی دراندشت بیاندازد. Chronopolis یا همان جهانی که ماجرای بازی در آن جریان دارد، شلم شوربایی از محیط‌های متنوع است. از خیابان‌های پهن و آسمان خراش‌های Manhattan گرفته تا روستاهای قرون وسطی که شاید اصلا ربطی هم به هم نداشته باشند، در جهان وسیع این بازی در کنار یکدیگر، محیط جذابی برای دیوانه بازی‌های خاص بازی‌های "لگویی" را فراهم کرده است. 

 

اگر حتی تنها یکی از بازی‌های لگو را تجربه کرده باشید، توصیف گیم پلی بازی نیازی به توضیح زیادی ندارد؛ گیم پلی بازی همانقدر که انتظار دارید ساده است. شما غالبا نسبت به قهرمانی که در اختیار دارید، می‌توانید از چند حرکت ساده برای مقابله با دشمنان و همچنین از مکانیک‌های ساده‌ای نیز برای حل معماهای محیطی بازی استفاده کنید. البته برخی از معماهای بازی تنها با استفاده از قدرت خاصی از یک قهرمان خاص قابل انجام هستند. پای ثابت بازی‌های لگو، شوخی کردن و به سخره گرفتن دنیاهای معروف سینمایی است؛ در این عنوان هم تا جایی که توانسته‌اند، ابرقهرمانان دنیای مارول را به شوخی گرفته‌اند. برخی از این قهرمانان قابلیت‌های خنده‌داری دارند، مثلا Star Lord – قهرمان مجموعه‌ی "محافظان کهکشان" می‌تواند با استفاده از ضبط کوچکش آهنگ پخش کند و تمامی دشمنان نزدیک خود را به رقص وادارد و یا در بخش‌هایی از بازی میبینید که تن هالک با آن عظمت لباس سنتی قرون وسطی کرده‌اند!

 

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شخصیت شروری به نیویورک و سایر نقاط جهان حمله می‌کند و با استفاده از کریستال‌های خاصی، مناطق مختلف جهان را میدزدد؛ بله او می‌تواند کل یک منطقه را به همراه تمامی ساکنان‌اش به جهانی دیگر به نام chronopolis منتقل کند. جهانی که به دلیل ترکیب شدن مناطق مختلف از بازه‌های زمانی مختلف، تبدیل به دیوانه خانه‌ای وسیع شده است. حال قهرمانان داستان باید تلاش کنند تا جلوی نقشه‌ی شیطانی این شخصیت شرور را بگیرند و دنیا را به نظم عادی آن برگردانند. بازی‌های لگویی همیشه بر اساس فرمولی ثابت ساخته می‌شوند؛ گیم پلی ساده، محیط شاد و کودکانه و داستان‌های طنز و اتفاقات غیر منتظره همیشه عناصر اصلی شکل گیری این عناوین هستند. Lego Marvel Super Heroes 2 نیز این هر حیث ادامه دهنده‌ی همین فرمول است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-3240 @ 3.40GHz / AMD Athlon X4 740 Quad Core Intel Core i5-4570T @ 2.90GHz / AMD FX-6350 Six-Core
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB) / AMD Radeon HD 5850 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 750 Ti (2GB) / AMD Radeon HD 7970 / R9 280X (3GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 16 GB

Lego Marvel Super Heroes 2

14/11/2017
TT Games
+12
حجم دانلود: 7.48 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Radmehr1395 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ گزارش

حجمش خیلی عالیه😍

ارسال پاسخ