LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

جنگ ستارگان به روایت LEGO
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

بازی های بیشماری تاکنون براساس دنیای غنی و پرطرفدار استاروارز ساخته شده که هر کدام ساختار و گیم پلی خاص خود را داشته اند. اما بدون شک خاص ترین اثری که طی چند سال اخیر با اقتباس از این جهان فانتزی ساخته شده، همین Lego Star Wars: The Skywalker Saga است. این بازی ساختار جهان باز دارد و در روندی بسیار طولانی تمامی داستان های مجموعه فیلم های Star Wars را به سبک و سیاق خاص و دوست داشتنی بازی های لگویی دوباره روایت میکند. این بازی پس از انتشار یکی از بهترین عناوین لگویی تاریخ لقب گرفت و رکورد فروش تمامی بازی های قبلی این مجموعه را نیز شکست.


Lego Star Wars: The Skywalker Saga عنوانی در سبک اکشن ماجرایی است که در سال 2022 منتشر شده. همانطور که از اسم بازی پیداست، بازی با اقتباس از مجموعه فیلم های جنگ ستارگان، در جهان لگویی و با ساختار خوشایند و محبوب متشکل از آدمک ها و قطعات لگو ساخته شده است. این عنوان تاکنون برای کنسول های PS4، PS5، Xbox One, Series X|S، Nintendo Switch  و PC به بازار عرضه شده. زاویه دوربین بازی به شکل سوم شخص بوده و هم به صورت تک نفره و هم به صورت چند نفره در بخش داستانی قابل انجام است.


این قسمت از مجموعه بازی های لگو، براساس سه 3گانه معروف استاروارز ساخته شده. محیط های بازی به نوعی چکیده ای از فضاهای محبوب و فراموش نشدنی این 9 فیلم هستند. شما میتوانید هر بار یکی از داستان های بازی را به صورت جداگانه انتخاب کنید و آن را به انتها برسانید. طراحی محیطی و بافت گرافیکی مراحل بسیار چشم نواز و با کیفیت خوبی ارائه میشوند و هر بخش از بازی شما را به یاد بخش مشخصی از داستان اصلی میاندازد. وجود شخصیت هایی همچون یودا، آناکین اسکای واکر، وانکنوبی، دارث ویدر و ری و البته استفاده از بازیگران واقعی آنها برای صداگذاری، حس نابی را به شما منتقل میکند. مهم تر از همه این که طنز خاص و منحصر به فرد و همیشگی این مجموعه بازی، در این قسمت هم به قوه خود پابرجاست. بازی درست در لحظات حماسی که طرفداران این مجموعه فیلم به خوبی آنها را به خاطر دارند، شوخی‌اش گل میکند و جو جدی را که به خوبی بازآفرینی کرده، به شکل خنده داری به سخره میگیرد.


گیم پلی بازی خصوصا به خاطر امکان استفاده از شمشیرهای نوری، مبارزاتی دوست داشتنی و جذاب را به تصویر میکشد. علاوه بر مبارزه با دشمنان، شما باید گاه به گاه، پازل های مختلفی را نیز انجام دهید تا امکان ادامه مراحل را داشته باشید. باس فایت های بازی نیز از کیفیت و میزان سختی نسبی برخوردار هستند و از لحظات خاص این عنوان به شمار میروند.


از همه این ها گذشته باید The Skywalker Saga را یک خاطره بازی دوست داشتنی و جذاب از سری فیلم های Star Wars دانست. این بازی به خوبی میتواند شما را تا مدت ها سرگرم نگه دارد، با طنز منحصر به فرد خود شما را بخنداند و در یک کلام حس خوب و مثبتی به شما بدهد. انجام این بازی را بی چون و چرا باید به طرفداران پر و پا قرص ماجراهای Star Wars توصیه کرد.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2400 @ 3.10GHz | AMD Ryzen 3 1200 Intel Core i5-6600 @ 3.30GHz | AMD Ryzen 3 3100
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 750 Ti (2GB) / AMD Radeon HD 7850 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 780 (3GB) / AMD Radeon R9 290 (3GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 60 GB

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

05/04/2022
TT Games
+12
حجم دانلود: 21 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Alirez نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ گزارش

بازی خیلی خوبیه من چند وقت بعد از دیدن کل سری جنگ ستارگان این بازی رو ریختم و کل داستان به طور خاطره انگیزی برام مرور شد گیم پلی زیبایی داره

ارسال پاسخ
1