Far Cry Primal

Far Cry Primal

تجربه ی شکار و مبارزه در زمان ماقبل تاریخ
۱۰ | ۷.۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Far Cry Primal یک بازی در سبک اکشن – ماجراجویی (Action – Adventure) است که در فصایی ما قبل تاریخ رخ می دهد و فقط دارای بخش تک نفره است. داستان بازی در مورد شخصیتی است که به سختی توانسته از تهاجم قبیله متخاصم جان سالم به در ببرد. اسحله های قابل استفاده در این بازی شامل نیزه، تیر و کمان و خنجر می شوند و بازیکن توانایی خرید این سلاح ها را ندارد بلکه باید با جمع آوری مواد اولیه مورد نیاز، سلاح بسازد. 

 

در بازی حیوانات ماقبل تاریخ متعددی به چشم می خورند که ممکن است به شخصیت بازی حمله کنند. قبیله های دیگر نیز ممکن است به قبیله ای که بازیکن در آن زندگی می کند، حمله کنند که در این صورت بازیکن باید از قبیله خود دفاع کند. این بازی جهان باز (Open World) فضای بسیار گسترده ای برای گشت و گذار دارد، به طوری که ممکن نیست برای بازیکن خسته کننده و تکراریشود. گرافیک بالای بازی و توجه به جزئیات صحنه های مبارزه با حیوانات از نقاط قوت این بازی به حساب می آیند.

 

با حمله و تصرف آتشکده ها و کمپ ها، قبیله Wenja وارد می شود و گشت زنی در منطقه مجاور را آغاز می کند و بازیکن امتیاز سفر سریع و همچنین اردوگاه هایی برای استراحت را به دست می آورد. شخصیت های غیر بازیکن نیز بازیکن را موظف می کنند تا قبیله را نجات دهد. این بازی دارای یک سیستم آب و هوای پویا و چرخه روز و شب است که بر گیم پلی بازی تأثیر می گذارد. در شب، شکارچیان بیشتری حضور دارند، و بسیاری از آنها تهاجمی تر و خطرناک تر می شوند، در حالی که در روز، بازیکن می تواند غذا جمع آوری کند و منابع دیگری مانند ابزارهای شکار را جمع آوری کند. بازیکن همچنین می تواند از آتش به عنوان ابزاری برای محافظت شخصی یا شکار در شب استفاده کند.

 

بازیکن می تواند حیوانات وحشی مختلف را در بازی با استفاده از طعمه شکار کند و همچنین می تواند شکارچیان را در حالی که از طعمه تغذیه می کنند رام کند. این حیوانات به عنوان یک همراه برای بازیکن عمل می کنند و می توانند پس از رام شدن به آنها در مبارزه با دشمنان کمک کنند و می توانند از راه دور احضار شوند و دستورات اولیه را صادر کنند. حیوانات بزرگتر مانند گربه های دندان شمشیری را می توان رام کرده و از آنها سواری گرفت. Takkar یک جغد دارد، جانوری که می توان مستقیماً آن را کنترل کرد و از چشمان او به محیط نگریست. بازیکن می تواند پاسگاه های دشمنان را جستجو کند و دشمنان را نشانه گذاری کند. ازقسمت بهبود مهارت، جغد را می توان ارتقا داد تا توانایی های مختلفی مانند شیرجه برای کشتن دشمن و یا انداختن بمب به آن اضافه شود. پس از عرضه ی بازی، در یک به روز رسانی، یک حالت Survival، به درجه ی سختی بازی اضافه شد که به شدت دشواری بازی را افزایش می دهد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-550 @ 3.20GHz / AMD Phenom II X4 955 Intel Core i7-2600K @ 3.40GHz / AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB) / AMD Radeon HD 5770 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 780 (2GB) / AMD Radeon R9 280X (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 20 GB

Far Cry Primal

01/03/2016
Ubisoft Montreal
Ubisoft
+18
حجم دانلود: 8.78 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

شایان توکلیان نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۸ گزارش

سلام آیا این نسخه زیر نویس دارد و یا نسخه به زیر نویسش در دسترس است

پاسخ اپراتور (۱۹ خرداد ۱۴۰۳)
سلام خیر زیرنویس نداره.
ارسال پاسخ
perfectsr نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ گزارش

سلام ببخشید این نسخه از بازی کامله ؟

پاسخ اپراتور (۴ بهمن ۱۴۰۲)
سلام بله
ارسال پاسخ
عرفان محمدی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ گزارش

بازی کی در دسترس قرار میگیره؟

پاسخ اپراتور (۲ شهریور ۱۴۰۲)
سلام تا چند رو دیگه قرار میگیره
ارسال پاسخ
1