Far Cry: New Dawn

Far Cry: New Dawn

همه بدنبال سلطه بر دیگران هستند
۱۰ | ۷.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Far Cry New Dawn یک بازی تیراندازی اول شخص عرضه شده در سال 2019 است که توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و توسط Ubisoft انتشار یافته است. این یک اسپین آف یا عنوان فرعی و دنباله Far Cry 5 و دوازدهمین قسمت کلی از سری Far Cry است. داستان هفده سال پس از یکی از پایان‌های Far Cry 5 که در آن Hope County خیالی، مونتانا توسط یک تبادل هسته‌ای معروف به "فروپاشی" ویران می‌شود. داستان گروهی از بازماندگان را دنبال می‌کند که در تلاش برای بازسازی جامعه خود و شکست دادن یک گروه هستند. در باند راهزنان شرور بازیکنان نقش یک کاپیتان امنیتی ناشناس را بر عهده می گیرند که مانند معاون کلانتر Far Cry 5 ساکت و بسیار منعطف است. New Dawn دارای اکثر عناصر گیم پلی از قبل موجود این سری است، از جمله یک جهان باز بزرگ، تسخیر قرارگاه ها، و هوش مصنوعی یا همراهان. همچنین چندین عنصر از گیم پلی RPG را معرفی می کند.

 

Far Cry New Dawn مانند بازی های قبلی خود یک بازی تیراندازی اول شخص اکشن ماجراجویی است که در یک محیط جهان باز قرار دارد و بازیکن می تواند آزادانه با پای پیاده یا از طریق وسایل نقلیه مختلف به کاوش در آن بپردازد. این بازی در منطقه خیالی Hope County، مونتانا می گذرد و از یک نسخه بازسازی شده از نقشه Far Cry 5 استفاده می کند. جنگ هسته ای که در Far Cry 5 به تصویر کشیده شده است، چشم انداز را تغییر داده است به طوری که مناطق جدیدی برای کاوش در اختیار بازیکن قرار گرفته است.

 

بازیکن نقش یک شخصیت جدید را بر عهده می گیرد که جنسیت و قومیت او در هنگام شروع بازی قابل تنظیم است. سیستم‌های Guns for Hire و Fangs for Hire از Far Cry 5 در این بازی به چشم می خورند، شخصیت بازی می‌تواند بازماندگان انسان و حیوانات را برای کمک‌های نظامی به کار بگیرد. علاوه بر شخصیت‌های جدید، گروه بازیگران بازی شامل مجموعه‌ای از شخصیت‌های بازگشتی از Far Cry 5 می‌شود. شخصیت بازیکن همچنین می‌تواند با متخصصان متعددی که ماموریت‌های شخصی، توانایی‌ها و داستان خاص خود را دارند، روبرو شود و به بازیکنان در تعمیر سلاح‌های خود کمک کند. سلاح های جدیدی در بازی معرفی شده اند، از جمله "Saw Launcher" که تیغه های اره های دایره ای را شلیک می کند. بازیکنان سلاح‌ها و ملحقات جدیدی به دست می‌آورند که می‌توان آن‌ها را از طریق منوی دست ساز و تکمیل ماموریت‌ها به سه سطح مختلف ارتقا داد. وسایل نقلیه را نیز می توان ساخت و ارتقاء داد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2400 @ 3.10GHz | AMD FX-6350 Six-Core Intel Core i7-4790 @ 3.60GHz | AMD Ryzen 5 1600
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB) / AMD Radeon R9 270X (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon R9 290X (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 30 GB

Far Cry: New Dawn

15/02/2019
Ubisoft Montreal
Ubisoft
+18
حجم دانلود: 13.8 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄