Far Cry 4

Far Cry 4

مرگ و زندگی دست شماست
۱۰ | ۸.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

در تمام طول نصب بازی آنتی ویروس غیرفعال باشد.

در صورت اجرا نشدن و دریافت ارور    uplay_r164.dll   کرک بازی توسط انتی ویروس پاک شده است و باید انتی ویروس را غیر فعال کرده و پوشه بازی را در Exclution انتی ویروس قرار داده و از لانچر داخل صفحه بازی چرخ دنده را زده و بازنشانی کرک را بزنید.


 Far Cry 4 یک بازی تیراندازی اول شخص در سال 2014 است که توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این بازی جانشین بازی ویدیویی Far Cry 3 در سال 2012 و چهارمین قسمت اصلی از سری Far Cry است. داستان بازی در کشور خیالی هیمالیا کیرات اتفاق می‌افتد، آجی گاله، یک جوان آمریکایی کیراتی-آمریکایی، درگیر جنگ داخلی بین ارتش سلطنتی کیرات، تحت کنترل پادشاه مستبد Pagan Min ، و جنبش شورشی به نام مسیر طلایی می‌شود. گیم پلی بر روی مبارزه و اکتشاف تمرکز دارد. بازیکنان با استفاده از طیف گسترده ای از سلاح ها با سربازان دشمن و حیات وحش خطرناک مبارزه می کنند. این بازی دارای عناصر بسیاری است که در بازی های نقش آفرینی یافت می شوند، مانند خط داستانی منشعب و ماموریت های جانبی. 

 

 تیم در ابتدا قصد داشت دنباله ای برگرفته از Far Cry 3 بسازد که روایت را ادامه دهد، اما این ایده بعداً کنار گذاشته شد و آنها تصمیم گرفتند یک محیط و داستان جدید برای بازی توسعه دهد. برخی از جنبه های Far Cry 4 از جنگ داخلی نپال الهام گرفته شده است و طراحی آنتاگونیست بازی Pagan Min از فیلم های ژاپنی Ichi the Killer و Brother الهام گرفته شده است. Troy Baker برای صدا پیشگی شخصیت Pagan Min انتخاب شد.

 

Far Cry 4  در سراسر جهان برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان منتشر شد. این عنوان نقدهای مثبتی دریافت کرد و منتقدان طراحی جهان باز، تصاویر، موسیقی متن و شخصیت های جدید آنرا تحسین کردند. این بازی یک موفقیت تجاری بود و تا پایان سال 2014 هفت میلیون نسخه فروخت که تا آن لحظه بزرگترین عرضه در تاریخ این عنوان بود. پس از آن چندین نسخه از محتوای قابل دانلود DLC برای این عنوان منتشر شد. 

 

Far Cry در این بازی بازیکنان کنترل Ajay Ghale، یک آمریکایی کیراتی-آمریکایی را به عهده می گیرند که در تلاش است خاکستر مادر فوت شده ی خود را در کشور خیالی Kyrat پخش کند. آجی ممکن است از سلاح های گرم برد کوتاه و بلند مختلف، از جمله تپانچه، هفت تیر، شات گان، مسلسل، کمان، شعله افکن، موشک انداز، نارنجک انداز، و تفنگ تک تیرانداز استفاده کند. نسخه های قدرتمندتر این سلاح ها پس از پیشرفت قابل توجهی در بازی در دسترس قرار می گیرند. سلاح های قابل پرتاب شامل نارنجک، کوکتل مولوتف و چاقوهای پرتابی است. این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که برای جلوگیری از درگیری با اسلحه و انجام ضربات فنی از بالای سر دشمن و یا از نزدیک، تحت پوشش قرار بگیرند. بر خلاف قسمت های قبلی این سری، FarCry 4 به بازیکنان توانایی لگد زدن به اشیاء و توانایی مخفی کردن اجساد دشمنان را می دهد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-750 @ 2.67GHz / AMD Phenom II X4 955 Intel Core i5-2400S @ 2.50GHz / AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB) / AMD Radeon HD 5850 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 680 (2GB) / AMD Radeon R9 290X (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 30 GB

Far Cry 4

14/11/2018
Ubisoft Montreal
Ubisoft
+18
حجم دانلود: 12.5 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳.۵
۵ | ۴

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Milad.89 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ گزارش

سلام من این ارورو میخورم نمیدونم چیکار کنم uplay-r164.dell

پاسخ اپراتور (۶ شهریور ۱۴۰۳)
سلام انتی ویروس کرک رو زده انتی ویروس رو غیرفعال کنید و پوشه بازی رو تو EXCLUTIONS انتی ویروس قراار بدید و از چرخ دنده تو صفحه بازی بازنشانی کرک بزنید
ارسال پاسخ
سید محسن قصیری نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۸ گزارش

من با مشکلuplay-r164.dellهمچین چیزی مواجه میشم مشکل از چیه؟

پاسخ اپراتور (۹ مرداد ۱۴۰۳)
سلام کرک رو انتی ویروس زده انتی ویروس رو غیرفعال کنید از چرخ دنده بازنشانی کرک بزنید
ارسال پاسخ
amirho3n نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ گزارش

بنده همش با ارور the code execution cannot proceed because D3DCOMPILER مواجه میشم چرا؟

پاسخ اپراتور (۶ مرداد ۱۴۰۳)
سلام دایرتیکس نصب ندارید
ارسال پاسخ
AsTrey نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۶ گزارش

خیلی خفنه ازتون ممنونم

ارسال پاسخ