Far Cry 3

Far Cry 3

تا به حال بهت گفتم معنای "دیـوانـگی" چـیـه ؟!
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Far Cry 3 در ادامه سری بازی‌های Far Cry به بازار آمد. ژانر اصلی این بازی تیراندازی از نگاه اول شخص و اکشن – ماجراجویی (FPS-Action-Adventure) به حساب می آید اما المان‌هایی از بازی مخفیانه (Stealth) و نقش آفرینی (RPG) را نیز دارد. داستان این بازی مربوط به گروهی از جوانان است که برای تفریح به یک جزیره استوایی سفر می کنند، اما گرفتار دزدان قاچاقچی می شوند. حال بازیکن که برادرش به دست قاچاقچی‌ها کشته شده، باید دوستان خود را از دست آن‌ها نجات دهد. بومیان جزیره که می خواهند از دست دزدان خلاص شوند، در این راه به کمک بازیکن می آیند. در طول بازی، بازیکن راه زنده ماندن را فرا می گیرد و باید به اهداف مختلفی برسد. کاراکترهای طراحی شده و صداگذاری این بازی بسیار با کیفیت است، توانایی شلیک و مبارزه‌ها دقیق کار شده اند، مناظر طبیعی زیبا و جذاب هستند، و ترکیب رنگ‌بندی این بازی یک نقطه قوت برای آن محسوب می شود. در Far Cry 3 این آزادی عمل به بازیکن داده شده تا با سلیقه خود به اهداف تعیین شده برسد.

 

این بازی در ژوئن 2011 معرفی شد، این بازی برای Windows، PS3 و Xbox360 در نوامبر 2012 منتشر شد. این بازی پس از انتشار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، با تحسین شخصیت‌های آن (به ویژه Vaas)، طراحی محیط، تصاویر، نحوه ی پیشرفت و GamePlay، بشدت مورد تحسین قرار گرفت. این بازی نامزد جوایز متعدد پایان سال از جمله جایزه بهترین بازی سال و بهترین Shooter توسط چندین نشریه بازی شد. همچنین از این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های ویدیویی ساخته شده تا کنون یاد شده است. Ubisoft از این بازی با محتوای قابل دانلود پشتیبانی کرد و Far Cry 3: Blood Dragon، بعنوان DLC بازی در سال 2013 منتشر شد.

 

بازی روند داستانی بشدت جذابی دارد و بخاطر روند داستانی ابتدای بازی به راحتی می توانید خودتان را در جایگاه شخصیت بازی قرار دهید. طوری که یک شخصیت بسیار معمولی بدون هیچ پیش زمینه ای، موفق میشود به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کند. و نیروی حاکم در منطقه را بشدت مورد آزار و اذیت قرار میدهد. شخصیت بازی یک هدف بزرگ دارد و قصد دارد دوستان و برادر کوچک خود که اسیر قاچاقچیان مواد و اعضای بدن هستند را نجات بدهد. این تجربه به شما نشان میدهد که وقتی جان انسان به خطر می افتد و وقتی یک هدف و انگیزه برای ادامه وجود دارد، میل به بقا و تمایل به مبارزه می تواند شخص را تبدیل به موجود خطرناکی کند.


همینطور که در بازی پیشروی می کنید، امکانات متعددی به آن اضافه می شود. از جمله چتر نجات و لباس مخصوص معلق ماندن در هوا که بشدت روند بازی را جذاب تر خواهد کرد. شما می توانید تمامی سلاح هایی که به اختیار می گیرید را آنطور که دوست می دارید تغییر دهید و به قابلیت های آن بیفزایید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E6700 @ 2.66GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 6000+ Intel Core i3-530 @ 2.93GHz / AMD Phenom II X2 550
حافظه 4 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GTX (512MB) / AMD Radeon HD 2900 PRO (512MB) NVIDIA GeForce GTX 480 (1GB) / AMD Radeon HD 5770 (1GB)
DirectX DirectX 10 DirectX 11
ذخیره‌سازی 15 GB

Far Cry 3

29/11/2012
Ubisoft Montreal
Ubisoft
+18
حجم دانلود: 4.82 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

mohammad1350m نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ گزارش

بهترین قسمت سری فارکرای

ارسال پاسخ
4