فارکرای 2

Far Cry 2

۱۰ | ۸.۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

درباره Far Cry 2

فارکرای 2 یک بازی ویدئویی در سبک بازی‌های تیر اندازی، اکشن، جهان باز و ماجراجویی است که توسط شرکت یوبیسافت مونترال ساخته و توسط یوبیسافت برای ویندوز، پلی ‌استیشن 3 و ایکس ‌باکس 360 منتشر شده‌ است. علت اساسی این جنگ تا جایی که روشن است، دلال اسلحه معروف و بزرگ جاکال است. کسی که ما هم به قصد کشتنش به آفریقا سفر کرده‌ایم. این هرج و مرج و جنگ داخلی، شرایطی را در کشور فراهم کرده که باعث شده جاکال تجارت کثیفش را مدام گسترش داده و قدرت بیشتری کسب کند. از سوی دیگر دو حزب داخلی که به جان هم افتاده‌اند با تصرف مناطق مختلف و کشتار شرایطی به شدت خطرناک را برای مردم کشور ایجاد کرده‌اند.


Far Cry 2


با خیال راحت شروع به شلیک کردن کنید

از اسلحه‌ها و تله‌ها برای دام انداختن دشمنان خود استفاده کنید. از کوکتل مولوتف یا شعله افکن‌های خود استفاده کنید تا دشمنان خود را از بین ببرید.


محیط تخریب پذیر

هیچ مانعی در این بازی وجود ندارد و همه چیز شکستنی و قابل تغییر است. فناوری RealTree موتور DUNIA همچنین واقعی‌ترین سیستم تخریب را در بازی به نمایش میگذارد.


دانلود بازی Far Cry 2 برای PC


یک ماجراجویی بزرگ

از هر وسیله‌ای که لازم است به هدف اصلی خود برسید استفاده کنید. بیش از 70 ماموریت جانبی را برای به دست آوردن اطلاعات ارزشمند، سلاح ها و وسایل نقلیه جدید وجود دارد.


جهان‌باز

آزادی واقعی را در قالب بازی تجربه کنید. مسیر خود را در این محیط وسیع انتخاب کنید.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Far Cry 2 رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Microsoft Windows XP or Windows Vista (64 is supported)
پردازنده Pentium 4 3.2 Ghz, Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+ or better Intel Core 2 Duo Family, AMD 64 X2 5200+, AMD Phenom or better
حافظه 1 GB 2 GB
گرافیک 256 MB, Shader Model 3 required, NVidia 6800 or ATI X1650 or better* 512 MB, NVidia 8600 GTS or better, ATI X1900 or better*
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 3.5 GB
متفرقه Sound: 5.1 sound card recommended

فارکرای 2

22/10/2008
Ubisoft
Ubisoft
+18
حجم دانلود: 2.48 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄