Killing Floor 2

Killing Floor 2

یک لحظه تـعـلـل برابر با مرگ است
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Killing Floor 2 یک بازی ویدیویی تیراندازی اول شخص است که توسط Tripwire Interactive ساخته و منتشر شده است و بعداً توسط Saber Interactive پشتیبانی شد. این عنوان دنباله ای بر Killing Floor سال 2009 است. نسخه دسترسی زودهنگام بازی در آوریل 2015 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد و نسخه کامل بازی در نوامبر 2016 برای ویندوز و پلی استیشن 4 و آگوست 2017 برای ایکس باکس وان منتشر شد. این بازی از موتور Unreal Engine استفاده می کند.

 

Killing Floor 2 بر اساس رویدادهایی ازعنوان قبلی است که در آن شرکت بیوتکنولوژی Horzine تلاش کرد تا کلون‌های نظامی ایجاد کند و توسط یک محقق دیوانه ربوده شد که کلون‌ها را در سراسر بریتانیا منتشر کرد. کلون ها اکنون به سرعت در سراسر اروپا پخش شده اند و اتحادیه اروپا را فلج کرده اند. در Killing Floor 2، که یک ماه پس از اولین بازی اتفاق می افتد، شیوع بیماری فراتر از اروپا گسترش یافته و باعث فروپاشی دولت ها و از کار افتادن سیستم های ارتباطی شده است.

 

گیم پلی بازی شامل مبارزه بازیکنان در میان امواجی از نمونه های زامبی معروف به "Zeds" است. با تمام شدن هر یک موج حمله، تعداد دشمن افزایش خواهد یافت. با تکمیل هر موج، انواع مختلف دشمن معرفی می‌شوند که به یک Boss فایت به عنوان موج نهایی ختم می‌شود. تعداد دشمنان بر اساس تعداد بازیکنان بازی تعیین می شود. شخصیت Boss به طور تصادفی با شروع آخرین موج تعیین می شود و هر Boss با تاکتیک متفاوتی مغلوب می شود. بازیکنان خود را با سلاح های سرد و گرم، سرنگ های خون و یک سلاح جوشکاری که برای مسدود کردن راه ها استفاده می شود، مجهز می کنند. سلاح‌های تصادفی، مهمات و زره‌ها را می‌توان با کاوش در جریان پیدا کرد، اگرچه بازیکنان قابلیت حمل محدودی از نظر وزن آیتم ها دارند.

 

وقتی بازیکنان یک Zed را می کشند، در بازی پول به دست می آورند و امتیاز XP کسب می کنند. دستیابی به انواع خاصی از کشتن ها، مانند ضربه سر، ممکن است باعث شود بازی وارد "zed time" شود، زمانی که تمام اقدامات بازی برای همه بازیکنان برای چند ثانیه کند می شود و زمان بیشتری را برای بازیکنان فراهم می کند تا تصمیمات خود را در میان نبرد تنظیم کنند. هنگامی که زامبی وارد مرحله می شوند، به طور خودکار بازیکنان را تعقیب کرده و به آنها حمله می کند. در صورت آسیب دیدن، بازیکنان می توانند با استفاده از یک سرنگ پزشکی روی خود یا استفاده از هم تیمی خود از جمله سایر موارد احیا کننده، سلامت خود را بازیابی کنند. هنگامی که سلامت بازیکن به صفر برسد، آنها می میرند و تا پایان موج جاری دیگر وارد بازی نمی شوند و باید منتظر موج بعدی بمانند. اگر همه بازیکنان قبل از تکمیل یک موج بمیرند، ماموریت شکست خواهد خورد. بازیکنان برای زنده ماندن در یک دور پاداش پولی دریافت می کنند که می توانند از آن برای خرید و یا فروش زره، مهمات و سلاح در فروشگاهی استفاده کنند که به عنوان معامله گر نیز شناخته می شود. قابلیت معامله فقط برای مدت زمان محدودی بین امواج و در مکان های خاصی در اطراف نقشه باز است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core2 Duo E8200 @ 2.66GHz | AMD Phenom II X2 545 Intel Core2 Quad Q9550 @ 2.83GHz | AMD Phenom II X4 955
حافظه 3 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTS 250 (1GB) / AMD Radeon HD 4830 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 560 (1GB) / AMD Radeon HD 6950 (1GB)
DirectX DirectX 10 DirectX 11
ذخیره‌سازی 15 GB

Killing Floor 2

18/11/2016
Tripwire Interactive
+18
حجم دانلود: 11.2 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄