Resident Evil 1: HD Remaster

Resident Evil 1: HD Remaster

جایی بـرای افـراد ضعیف نیست
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Resident Evil 1: HD Remaster یک بازی ویدئویی ترسناک مبارزه برای بقاست که توسط Capcom Production Studio 4 توسعه یافته و توسط Capcom منتشر شده است. این بازی که در سال 2002 برای کنسول بازی ویدیویی GameCube منتشر شد ونسخه ی بازسازی شده ی بازی رزیدنت اویل سال 1996 متعلق به پلی استیشن 1 است که اولین قسمت از سری بازی های ویدیویی Resident Evil بود. داستان در سال 1998 در نزدیکی شهر خیالی راکون سیتی رخ می دهد که در آن یک سری قتل های عجیب و غریب اتفاق افتاده است. بازیکن نقش کریس ردفیلد یا جیل ولنتاین، S.T.A.R.S را بر عهده می گیرد. مامورانی که از سوی شهر برای بررسی قتل ها فرستاده شده‌اند.

Resident Evil طی یک سال و دو ماه به عنوان بخشی از قرارداد انحصاری بین کپکام و نینتندو توسعه یافت. کارگردانی آن را شینجی میکامی برعهده داشت که او همچنین رزیدنت اویل اصلی را طراحی و کارگردانی کرد. میکامی تصمیم گرفت یک نسخه بازسازی شده تولید کند زیرا احساس می کرد که نسخه اصلی به اندازه کافی قدیمی نشده است و قابلیت های GameCube می تواند آن را به دیدگاه اصلی خود نزدیک کند. بازی همان نمایش گرافیکی را حفظ می‌کند و مدل‌های سه بعدی روی پس‌زمینه‌های از پیش رندر شده قرار گرفته‌اند. با این حال، کیفیت گرافیک بسیار بهبود یافته است. این بازسازی همچنین دارای مکانیک‌های گیم‌پلی جدید، پازل‌های اصلاح‌شده، مناطق قابل کاوش اضافی، اسکریپت اصلاح‌شده و جزئیات داستانی جدید از جمله کل داستان فرعی بازی اصلی است.

پس از انتشار، Resident Evil مورد تحسین روزنامه نگاران بازی های ویدیویی قرار گرفت که گرافیک آن و بهبود گیم پلی آن را نسبت به بازی اصلی تحسین کردند. اغلب به‌عنوان یکی از بهترین، ترسناک‌ترین و از نظر بصری تاثیرگذارترین ورودی‌های سری Resident Evil توصیف می‌شود. در سال 2008، این بازی به Wii منتقل شد و دارای یک سیستم کنترل جدید بود. در سال 2015، یک نسخه ریمستر شده با کیفیت بالا برای پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ویندوز، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان منتشر شد که به موفقیت تجاری و انتقادی دست یافت و سپس در سال 2019 در نینتندو سوییچ به موفقیت رسید.

برای پیشروی، بازیکن باید یک عمارت و مناطق اطراف آن را کاوش کند و در عین حال از هیولاها از جمله زامبی‌ها و عنکبوت‌های غول‌پیکر دوری کند، و یا آنها را از بین ببرد. بازیکن می تواند درها را باز کند، اشیاء خاصی را هل دهد، از موانع بالا برود و اقلام را بردارد. هنگامی که یک مورد جمع آوری می شود، در یک موجودی ذخیره می شود که بازیکن می تواند در هر زمان به آن دسترسی داشته باشد. اقلام موجود در موجودی را می توان برای حل پازل ها و دسترسی به مناطقی که قبلاً غیرقابل دسترس بودند، مورد استفاده، بررسی و ترکیب کرد. موجودی به تعداد قسمت معینی محدود می‌شود، و بازیکن باید اغلب موارد را از موجودی به جعبه‌های ذخیره‌سازی واقع در مناطق خاصی منتقل کند تا فضا را مدیریت کند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 8.1 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo P8600 @ 2.40GHz | AMD Athlon II X2 240 Intel Core2 Quad Q9300 @ 2.50GHz | AMD Phenom II X4 940
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 260 (1GB) / Radeon HD 6790 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 560 (1GB) / AMD Radeon HD 6950 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 20 GB

Resident Evil 1: HD Remaster

20/01/2015
Capcom
Capcom
+18
حجم دانلود: 10.8 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Lyken6363 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۶ گزارش

سلام وقت بخیر این بازی رو حدودا کی می‌زارین برای دانلود؟

پاسخ اپراتور (۷ بهمن ۱۴۰۲)
سلام داریم آرشیو رو کامل میکنیم.
ارسال پاسخ