Resident Evil 0: HD Remaster

Resident Evil 0: HD Remaster

چاره ای جز همکاری دو نفره نیست !
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Resident Evil Zero یا (  Resident Evil 0) یک بازی ترسناک تلاش برای بقا است که توسط Capcom برای GameCube در سال 2002 ساخته و منتشر شده است. این یک پیش درآمد برای Resident Evil (1996) است که مصائب تجربه شده در کوه های Arklay توسط پلیس ویژه را پوشش می دهد. واحد نیرو، S.T.A.R.S. تیم براوو داستان به دنبال افسر ربکا چمبرز و محکومیت بیلی کوئن است که در حال کشف یک مرکز آموزشی متروکه برای کارمندان شرکت داروسازی آمبرلا هستند. گیم پلی بازی مشابه دیگر بازی های Resident Evil است، اما قابلیت جابجایی بین شخصیت ها برای حل پازل و استفاده از توانایی های منحصر به فرد را به آن اضافه می کند.

گیم پلی Resident Evil Zero تا حد زیادی مانند عناوین قبلی در این سری است. با این حال، بر خلاف کنترل یک شخصیت مانند بازی های قبلی، بازیکن در طول بازی دو قهرمان را کنترل می کند. بازیکن ممکن است بین افسر پلیس و پزشک ربکا چمبرز و افسر سابق نیروی شناسایی بیلی کوئن جابجا شود. اگر آنها با هم سفر کنند، یکی از آنها می تواند کنترل شود در حالی که شخصیت دیگر توسط هوش مصنوعی بازی (AI) کنترل می شود. بازیکن همچنین ممکن است هر دو را به طور همزمان کنترل کند یا آنها را برای کشف مناطق جداگانه تقسیم کند. هر شخصیت توانایی های منحصر به فردی دارد. ربکا یک کیت مخلوط دارد که به او اجازه می دهد گیاهان و سایر مواد شیمیایی را ترکیب کند، اما او از نظر دفاعی ضعیف است. در مقابل، بیلی می‌تواند اجسام سنگین را جابجا کند، از فندک استفاده کند وقدرت دفاعی بالاتری دارد، اما نمی‌تواند گیاهان را با هم مخلوط کند. 

شخصیت ها می توانند بدوند و همچنین چرخش های 180 درجه ای را برای فرار از خطر انجام دهند. بازیکن ممکن است اشیایی مانند درها، شخصیت های دیگر و آیتم ها را بررسی کند تا سرنخ هایی برای ادامه بازی پیدا کند. برخی از اشیاء را می توان برای بررسی سطوح بالاتر فشار داد یا از آنها بالا رفت. برخی از اقلام مانند سلاح ها را می توان تجهیز کرد و موارد دیگر را می توان برای ایجاد اقلام موثرتر یا پر کردن مهمات ترکیب کرد. وقتی ربکا و بیلی نزدیک هستند، می‌توانند اقلام را بین یکدیگر مبادله کنند. Resident Evil Zero هیچ جعبه اقلامی ندارد و در عوض به بازیکنان اجازه می‌دهد آیتم‌ها را روی زمین بیاندازند و فضای موجودی را برای لحظه‌ای آزاد می‌کند تا زمانی که بعداً آنها را بازیابی کنند. مکان آیتم های رها شده بر روی نقشه بازی نمایش داده می شود اما تعداد مواردی که می توان در یک اتاق دور انداخت محدود است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 8.1 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo P8600 @ 2.40GHz | AMD Athlon II X2 240 Intel Core2 Quad Q9300 @ 2.50GHz | AMD Phenom II X4 940
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 260 (1GB) / Radeon HD 6790 (1GB) NVIDIA GeForce GTX 560 (1GB) / AMD Radeon HD 6950 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 13 GB

Resident Evil 0: HD Remaster

19/01/2016
Capcom
Capcom
+18
حجم دانلود: 6.29 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄