Resident Evil 5 Gold Edition
قابل اجرا در ویندوزنسخه ELamigos v1.2.0
درباره بازی
بازی Resident Evil 5 که در ژاپن به نام Biohazard 5 معروف است، در سبک تیراندازی سوم شخص توسط کمپانی Capcom ساخته و در 2009 برای سیستمعامل ویندوز منتشر شد. این هفتمین قسمت از سری بازی های محبوب Resident Evil است. داستان بازی دربارهٔ تحقیقات مأمور کریس ردفیلد و شیوا آلومار از سازمان BSAA در رابطه با تروریستها در کیجوجو، منطقه خیالی در آفریقا میگردد. کریس در همین حین متوجه میشود که قرار است با دشمنی قدیمی، آلبرت وسکر و همکار سابق خود، جیل ولنتاین مقابله کند.

گیم پلی بازی Resident Evil 5 مانند سریهای قبلی خود است، ولی برای اولین بار در این سری شاهد گیم پلی همکاری دو بازیکن هستیم. برخی منتقدان اعتقاد داشتن بازی از حالت ترس و بقا خارج شده و بیشتر به سبک اکشن نزدیک است. صحنههای قطع (cutscene) با فناوری ضبط حرکت (Motion capture) ایجاد شدهاند و برای اولین بار است که در این سری از سیستم دوربین مجازی استفاده میشد. داستان بازی سال 2009 را نشان میدهد، 6 سال بعد از نابودی شرکت آمبرلا و کریس ردفیلد این بار مأموریت یافته تا برای بررسی قاچاق سلاح به آفریقا برود. کریس پس از ورود به کیجوجو با همکار جدیدش شیوا الومار آشنا میشود. آنها محل قاچاقچیان سلاحهای بیولوژیکی را ردیابی کردند منتها تروریستها پیشدستی کرده و مردم بیگناه شهر را قربانی آزمایشهای بیولوژیکی خود کردهاند. حالا شهر پر شده از موجوداتی به نام ماجینی و کریس و شیوا مجبور میشوند عقبنشینی کنند و به دنبال فرمانده دِچنت بگردند. فرمانده پروندهٔ رهبر گروه تروریستی را به آنها میدهد.
| کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
|---|---|---|
| سیستم عامل | Windows 10 x64 | Windows 10 x64 |
| پردازنده | Intel Core2 Duo E4600 @ 2.40GHz | AMD Athlon II X2 240 | Intel Core2 Quad Q8400 @ 2.66GHz | AMD Phenom II X4 965 |
| حافظه | 4 GB | 4 GB |
| گرافیک | GeForce 8800 GTS (512MB) | Radeon HD 3850 (512MB) | GeForce GTX 560 (1GB) | Radeon HD 6950 (1GB) |
| DirectX | DirectX 9 | DirectX 9 |
| ذخیرهسازی | 15 GB | |
سلام چرا برای ویندوز 7 نیست
سلام میشه برای ویندوز 7 هم قرار بدین
سلام چرا بازی اجرا نمیشه خطایی نمیده یه لحظه صفحه مشکی میشه بعد کلا بازی بسته میشه
chejoori mishe 2 nafare bazi krd
خیلی بازی خوبی بود باتشکر از تیم جی باز فقط شما که سری 5 رزیدنت اویل اوردید رزیدنت اویل 4 اصلی هم اضافه کنید منظورم ریمک نیست باتشکر ممنون
بالای صفحه مینویسه در حال بررسی فایل هلی از قبل دانلود شده و هیچ اتفاقی نمیفته؟
و اینک چه باید کرد؟
نمیشه دانلود کرد چرا؟
موقع نصب مینویسه در حال بررسی فایل های دانلود شده؟
یه راه حل دیگه میدین بی زحمت!