Dead Island 2

Dead Island 2

۱۰ | ۸
به زودی در جی‌باز
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Dead Island 2 یک بازی اکشن نقش آفرینی محصول سال 2023 است که توسط استودیو Dambuster توسعه یافته و توسط Deep Silver منتشر شده است. این بازی دنباله‌ای بر بازی ویدیویی Dead Island در سال 2011 و سومین قسمت اصلی از مجموعه Dead Island  است. حدود 15 سال پس از وقایع عنوان اول، این عنوان با وقوع در شهر لس آنجلس که به دلیل شیوع زامبی قرنطینه شده است، خود را از پیشینیان خود متمایز می کند. این بازی در 21 آوریل 2023 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد.

 

این بازی که در سال 2014 معرفی شد، بیش از هشت سال را در جهنم توسعه گذراند، چراکه به دلیل تغییرات متعدد با استودیوهای گوناگونی وارد کار شد. در ابتدا برای توسعه Dead Island 2 در سال 2012  با Yager Development قرار داد بسته شد، اما این استودیو در سال 2015 از پروژه حذف شد و سال بعد استودیوی Sumo Digital جایگزین آن شد. Sumo Digital هم متعاقبا حذف شد و Dambuster، یک استودیوی داخلی Deep Silver، در سال 2019 به عنوان توسعه دهنده به تیم این بازی اضافه شد.

 

حدود 15 سال پس از وقایع عنوان اول دولت ایالات متحده و ارتش ایالات متحده مجبور می شوند لس آنجلس را به دلیل شیوع جدید و قوی تر زامبی ها تحت یک منطقه محدود قرنطینه کامل قرار دهند. در حالی که لس آنجلس قرنطینه می شود، شش نفر (معروف به "قاتلان") تلاش می کنند تا سوار یکی از آخرین پروازهای تخلیه خارج از شهر شوند. در سردرگمی، پرواز تخلیه در نهایت یک فرد آلوده در هواپیما دارد و باعث می شود ارتش آن را ساقط کند. قاتل ها به سختی از سقوط جان سالم به در می برند، اما در نهایت آلوده می شوند و سعی می کنند به برخی دیگر از بازماندگان کمک کنند. Slayers موفق می‌شوند به خانه یکی از بازماندگان تصادف، بازیگر Emma Jaunt بروند که علی رغم میل باطنی به آنها پناه می‌دهد. Sam B ، به عمارت می رسد و قصد دارد Emma  را از شهر خارج کند و نشان می دهد که از عفونت مصون است، و قاتل ها متوجه می شوند که آنها نیز مصون هستند. در حالی که قاتل ها هنوز قصد خروج از شهر را دارند، به نزدیک ترین مرکز تخلیه در هتل هالپرین می روند. قاتل ها متوجه می شوند که هتل زیر و رو شده است و یک رادیو را بازیابی می کنند و با دکتر روبن رید، پزشک CDC که از آنها می خواهد به پناهگاه امن او در سانتا مونیکا بیایند و در آنجا بتوانند از مصونیت قاتل ها برای ساختن یک درمان استفاده کنند، تماس برقرار می کنند اما Sam به قاتل ها هشدار می دهد که به رید اعتماد نکنند.

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i7-7700HQ @ 2.80GHz | AMD FX-9590 Eight-Core Intel Core i9-9900K @ 3.60GHz | AMD Ryzen 5 5600X
حافظه 10 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 480 (6GB) NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER (8GB) / AMD Radeon RX 6600 XT (8GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 70 GB

Dead Island 2

تاریخ انتشار: به زودی
Dambuster Studios
Deep Silver
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۲.۸
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

AmirGamer نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۶ گزارش

سلام. دد ایلند 1 رو قرار نمیدید؟

ارسال پاسخ
1
Alien87 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۶ گزارش

بازی کرک شدو شما هنوز قرارش ندادید! :D

پاسخ اپراتور (۲۶ تیر ۱۴۰۲)
سلام به زودی قرار میگیره.
ارسال پاسخ
1
Kami_Doke نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۵ گزارش

سلام
کی قرار میگیره واسه دانلود؟

ارسال پاسخ
1
Mostafa86 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۵ گزارش

پس کی این بازی رو میزارین

پاسخ اپراتور (۱۵ تیر ۱۴۰۲)
بعد از عوض شدن هاست برای نیم بها شدن و رفع باگ های لانچر قرار میگیره
ارسال پاسخ
1
Alien87 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۰ گزارش

درود
این بازی خیلی طرفدار داره
لطفا زودتر قرار بدید
تشکر

ارسال پاسخ
1
علیرشا محمدی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۸ گزارش

سلام بازی دد ایزلند 2 رو قرار نمیدید

پاسخ اپراتور (۲۸ خرداد ۱۴۰۲)
سلام
به زودی قرار میگیره
ارسال پاسخ
1