پاندای کونگ‌فو کار

Kung Fu Panda

یک ماجراجویی نوستالژی
۱۰ | ۷.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

درباره Kung Fu Panda

بازی پاندای کونگ فو کار یک بازی ماجراجویی است که توسط Beenox Shift برای سیستم عامل ویندوز در سال 2008 ساخته شده و توسط Activision منتشر شده است. در این بازی شما مکان‌هایی آشنا متناسب با انیمیشن پاندای کونگ فو کار را ملاقات میکنید و در طی آن از 20 فن مختلف رزمی میتوانید برای مبارزات خود استفاده کنید. هر کدام از کاراکترهای بازی دارای مهارت‌ها و تکنیک‌های مبارزه‌ای خاص خود بوده و میتوانید با یادگیری آنان در مبارزات خود بر دشمنان غلبه کنید. پس از جمع آوری تعدادی سکه در پایان هر مرحله بازیکنان میتوانند حرکات و میزان سلامتی پو را ارتقا دهند و همچنین مجموعه متفاوتی از لباس‌های جدید را خریداری کنند. همانطور که بازیکن بازی را پیش میبرد میتواند شخصیت‌های دیگر، از جمله استاد شیفو و اعضای Furious Five که تیمی از مبارزان نخبه هستند و هر کدامشان سبک‌های مبارزه خاص خودشان را دارند. علاوه بر این بازیکن میتواند در هنگام مبارزه از اشیا و سلاحها استفاده کند و با آن‌ها با یکدیگر مبارزه کنند.


دانلود بازی پاندای کونگ فو کار


ویژگی‌های Kung Fu Panda

  • صداگذاری عالی
  • تنوع مراحل بازی
  • گرافیک خوب


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Kung Fu Panda رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP/Vista Windows XP/Vista
پردازنده Pentium(R) 4 2.4GHz or Athlon XP(TM) 2400+ MHz or higher processor Intel Core 2 Duo E4300 GHz or Athlon64 3800+ or higher processor
حافظه 512 MB 1 GB
گرافیک 3D hardware accelerator card required - 100% DirectX(R) 9.0c-compliant 128 MB video card and drivers (NVIDIA GeForce FX 5600+ / ATI Radeon 9500+) Motherboard integrated video chipsets not supported. 3D hardware accelerator card required - 100% DirectX 9.0c-compliant 256 MB video card and drivers (NVIDIA GeForce 7900GS+ / ATI Radeon X1800XT+)
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 4 GB

پاندای کونگ‌فو کار

03/06/2008
Beenox
Activision
+7
حجم دانلود: 3.54 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۲.۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

ساحل پی سی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ گزارش

چطوری باید دانلودش کرد؟

ارسال پاسخ
Hassanking نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ گزارش

سلام خسته نباشید این بازی کی اماده‌ی دانلود میشه؟

پاسخ اپراتور (۴ دی ۱۴۰۲)
سلام سعی میکنیم طی یک هفته آینده آماده دانلود بشه.
ارسال پاسخ