درباره بازی Chicken Little

این بازی براساس یک فیلم متحرک و کاملا زیبا با همین نام ساخته شده است که توسط والت دیزنی پیکچرز طراحی شده بود. بازی جوجه کوچولو یا Chicken Little یکی از بازی‌های ماجراجویی است که بر گرفته از انیمیشن جوجه کوچولو و توسط Disney Interactive Studios توسعه یافته و توسط Disney Interactive درسال 2005 منتشر شده‌ است.


دانلود بازی جوجه کوچولو برای PC


گیم‌پلی Chicken Little

این بازی ویدیویی در مورد ماجراهای جوجه کوچولو و باند دوستان نامناسب او یعنی رانت، ابی و ماهی بیرون آب است که برای تکمیل هر ماموریت نیاز به کمک دوستان خود خواهید داشت. این بازی شامل 17 مرحله اکشن و سرگرم‌کننده است که در قالب یک گروه 6 نفره بصورت 2 به 2 میتوانید به چالش‌ها رسیدگی کنید.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Chicken Little رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Microsoft® Windows® XP SP2
پردازنده Pentium™ 4 class processor 1.4 GHz
حافظه 256 MB
گرافیک 64MB DirectX™ -compatible video card, 32-bit color (NVIDIA GeForce 3 or equivalent)
DirectX Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 2 GB

جوجه کوچولو

18/10/2005
Avalanche Software
Disney
+7
حجم دانلود: 0.07 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Knight_of_unknow نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ گزارش

فقط لجند‌ها این بازی رو یادشونه

ارسال پاسخ