خواهران جیانا: رویاهای مبهم

Giana Sisters Twisted Dreams

۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

درباره Giana Sisters Twisted Dreams

خواهران جیانا: رویاهای مبهم نام بازی فانتزی است که توسط شرکت Black Forest Games عرضه شده است. ماریا ربوده شده و در یک سرزمین رویایی توسط یک اژدهای بزرگ نگهداری میشود. او تلاش میکند که به خواهرش Giana بپیوندد و به پیش آن برود. او یاد گرفته که چگونه با رویاهایش بازی کنه و به خواسته‌هایش برسه. از این رو به دنبال خواهر ربوده شده خودش میگرده و در این مسیر با مشکلاتی رو به رو میشه و رازهایی رو کشف میکند. بخش مولتی پلیر بازی Giana Sisters Twisted Dreams در نوع خودش یک تجربه فوق‌ العاده است. می‌توانید در گروهی چهار نفره در مقابل یکدیگر قرار بگیرید و هدف اصلی شما نیز بیرون انداختن یکدیگر روبه روی‌هم است. بدوید، بپرید و هر آنچه جلوی خوددارید را نابود کنید. موانع را نابود کنید، بدوید، پرش کنید، بپرید، گلوله‌های توپ و رگبار گلوله‌ها را بر روی حریفان خود شلیک کنید.


دانلود بازی Giana Sisters Twisted Dreams


ویژگی‌های Giana Sisters Twisted Dreams

  • توانایی‌های قدرتمند: شخصیت جیانا را تغییر دهید تا توانایی های منحصر بفرد او را آزاد کنید
  • کنترل ساده، قابل فهم و گیم پلی روان
  • پازل‌های چالش برانگیز
  • موسیقی متن افسانه‌ای
  • در اعماق کابوس‌های جیانا با باس فایت‌ها مبارزه کنید


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Giana Sisters Twisted Dreams رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP Windows Vista / Windows 7
پردازنده Intel Core 2 Duo @ 2.8 GHz / AMD Athlon II X2 @ 2.8 GHz Intel Core i5 @ 2.66 GHz / AMD Phenom II X4 @ 3.0 GHz (or any Dual Core CPU)
حافظه 2 GB 3 GB
گرافیک SM3.0 DX9.0c level hardware (Nvidia GeForce 6800, ATI X1800 XT or higher) Nvidia GeForce GTX 280, ATI HD 4800 or higher
DirectX Directx 9.0c Version 10
ذخیره‌سازی 3.3 GB

خواهران جیانا: رویاهای مبهم

22/10/2012
Black Forest Games
HandyGames
+7
حجم دانلود: 1.19 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄