بخش تاریک

Dark Sector

۱۰ | ۷.۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

درباره بازی Dark Sector

بازی بخش تاریک یک بازی شوتر سوم شخص است که توسط Digital Extremes برای Xbox360 ، PS3 و PC توسعه یافت. در شروع بازی شما فقط قدرت پرتاب Glaive رو دارید که با اون میتوانید دست و پا یا سر دشمنان رو قطع کنید ولی بعد از گذشتن مراحل قابلیت‌ها و قدرت حمله‌های Glaive افزایش پیدا می‌کند. قدرت به وجود آوردن سپری توسط Glaive که تیرهای دشمن از اون رد نمیشه، و قدرت نامرئی شدن برای مدت کوتاه، به قدرت‌های Glaive اضافه میشود و بازیکن میتواند با خلاقیت خودش مراحل را بگذرونه. در میانه این ماموریت، هیدن توسط یک دشمن ناشناخته مورد حمله قرار می‌گیرد و به ویروس تکنوسیت آلوده می‌شود، یک سلاح زیستی وحشیانه که قربانیان خود را به ماشین‌های کشتار بی‌معنا تبدیل می‌کند. هیدن پس از زنده ماندن از این حمله متوجه می‌شود که ویروس تکنوسیت به او توانایی‌های قدرتمند و غیرانسانی داده است. اکنون او باید با قدرت‌های خود تکامل یابد، زنده بماند و به یک قهرمان تبدیل شود.


دانلود بازی Dark Sector برای PC


همه چیز جدید است

در طول بازی بازیکنان شاهد تبدیل هیدن به چیزی بیشتر از آنچه بود خواهند بود، زیرا او در برابر ویروس تکنوسیتی که بدن او را تحت الشعاع قرار می‌دهد.


قدرت‌های تکاملی

هیدن قدرت‌های فوق بشری باورنکردنی به دست می‌آورد. هیدن با این قدرت‌ها رشد می‌کند و در طول بازی قدرتمندتر می‌شوند.


دانلود بازی دارک سکتور | بخش تاریک برای کامپیوتر


گیم‌پلی و مولتی‌پلیر

دارک سکتور دارای یک گیم‌پلی خلاقانه و هیجان‌انگیز چند نفره است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از مهارت‌هایی که در بازی تک نفره آموخته‌اند برای برتری در یک محیط رقابتی استفاده کنند.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Dark Sector رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Microsoft® Windows XP SP2 or Windows Vista 32bit
پردازنده Pentium® 4 2.4 GHz or similar Athlon® 64™
حافظه XP 1 GB
گرافیک DirectX 9.0 compatible, with shaders 3.0 support (nVidia GeForce 6600 or ATI X1300 or higher)
DirectX Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 6.5 GB
متفرقه Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

بخش تاریک

25/03/2008
Digital Extremes
ND Games
+18
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

arefhv نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ گزارش

این بازی خداس

ارسال پاسخ