جوخه دلتا اکستریم 2

Delta Force Xtreme 2

۱۰ | ۴.۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

درباره بازی Delta Force Xtreme 2

دشمنان در نقاط مختلف جهان کمین کرده اند و منتظر فرصت مناسب برای حمله هستند. به عنوان بخشی از نیروی دلتا فورس، مخفی‌ترین و آموزش دیده‌ترین واحد ارتش ایالات متحده، شما مهارت‌ها و قدرت شلیکی که دارید آن‌ها را شکار کرده و بیرون بیاورید. خود را در شرایط بحرانی از طریق هوا، زمین و دریا وارد کنید و نشان دهید که شجاعت مبارزه با دشمن و غلبه بر شانس‌های طاقت فرسا را برای رسیدن به پیروزی دارید. شما کنترل دلتا فورس را به دست خواهید گرفت و از خطرناک‌ترین و موثرترین تاکتیک‌های کماندویی و پیشرفته‌ترین سلاح‌ها برای شکست دادن دشمن در اختیار دارید.

دشمنان را در انواع مناظر وسیع پراکنده در سراسر جهان در 10 سناریو تک نفره ردیابی کنید و آن‌ها را با بیش از 20 سلاح در دنیای واقعی نابود کنید. با استفاده از پرش‌های خطرناک HALO وارد مناطق خطرناک شوید و از هلی کوپترها، تانک‌ها و کشتی‌های پرسرعت برای غرش در میانه عملیات استفاده کنید. سطوح سفارشی هیجان انگیز خود را با ابزار Battle Editor ایجاد کنید و با بازیکنان از سراسر جهان در پنج نوع بازی چند نفره آنلاین چالش برانگیز مبارزه کنید.


دانلود بازی Delta Force Xtreme 2 برای PC


ویژگی‌های Delta Force Xtreme 2

  • با استفاده از بالستیک پیشرفته، تیراندازی واقعی، دقیق و مرگبار را تجربه کنید
  • محیط‌های شهری، جنگلی و کوهستانی را با استفاده از 10 زمین جدید و 20 زمین کلاسیک با جزئیات بالا شخصی سازی کنید
  • فرماندهی نیروهای مخفی و بسیار آموزش دیده دلتا
  • استفاده از تاکتیک‌های کماندویی و سلاح‌های پیشرفته برای از بین بردن دشمنان



جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Delta Force Xtreme 2 رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP, VISTA (32 & 64)
پردازنده Pentium 4 Minimum CPU Required
حافظه 1 GB or greater
گرافیک Direct3D video card with 64 MB or greater required
DirectX Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 2 GB

جوخه دلتا اکستریم 2

27/05/2009
NovaLogic
NovaLogic
+12
حجم دانلود: 1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

علی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ گزارش

ارسال پاسخ