جیمزباند: ذره‌ای آرامش

James Bond Quantum of Solace

۱۰ | ۷.۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

درباره James Bond Quantum of Solance

بازی کامپیوتر جیمزباند ذره‌ای آرامش یکی از بازی های سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Eurocom طراحی و ساخته شده و در سال 2008 توسط کمپانی معروف اکتیویژن برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است. بازی با مامور MI6 جیمز باند شروع میشود که آقای وایت، یکی از اعضای سازمان جنایتکار تروریستی ناشناخته کوانتوم را می‌رباید. در آغاز جیمز باند به دنبال بانکدار Le Chiffre خواهد بود که در تلاش برای بازیابی پول مشتریان است. وظیفه ما این است که نقشه‌های شوم او را به هم بزنیم. در نیمه دوم بازی نقش آفرینی، باند نه تنها باید با توسعه یک سازمان مرموز کنار بیاید، بلکه باید با کمال میل کینه‌های شخصی را نیز خنثی کند. 


James Bond Quantum of Solace


ویژگی های James Bond Quantum of Solance

  • هوش مصنوعی بسیار قوی
  • شخصیت‌های مختلف در بازی با توانایی‌ها و ویژگیهای منحصر بفرد 


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری James Bond Quantum of Solance رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows XP / Windows Vista
پردازنده Pentium® 4 3.0GHz or AMD Athlon™ 64 3200+ or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better
حافظه 512 MB
گرافیک NVIDIA(R) GeForce(R) 6600 128 MB RAM and better chipsets / All ATI Radeon(TM) 9800Pro 128 MB RAM and better chipsets
DirectX DirectX® 9.0c or 10
ذخیره‌سازی 7800 MB

جیمزباند: ذره‌ای آرامش

31/10/2008
Eurocom
Activision
+18
حجم دانلود: 7.28 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

چند نفره
تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

impmajid نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ گزارش

اگ میشه این بازیم بیارید

ارسال پاسخ