Crysis Warhead

Crysis Warhead

۱۰ | ۹.۴
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

مجموعه بازی کامپیوتر Crysis یکی از بهترین بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط Crytek طراحی و ساخته شده و کمپانی EA آن را به بازار عرضه کرده است. 


| درباره بازی |

Crysis Warhead یک نسخه ی فرعی از سری بازی های Crysis است که در سال 2008 به صورت انحصاری برای پلتفرم رایانه های شخصی در دسترس قرار گرفت. داستان بازی در جزیره ای در فیلیپین روایت می شود، جایی که شخصیت بازی Crysis و گروهش در یک طرف جزیره و شخصیت بازی Crysis Warhead و گروهش در طرف دیگر جزیره با موجودات فضایی می جنگند، داستان بازی Crysis Warhead پس از اتمام ماموریت شخصیت های نسخه ی اول بازی روایت می شود جایی که شما و گروهتان باید به مبارزه با بازماندگان بپردازید. یکی از این فناوری های پیشرفته، زرهی است که شما بر تن دارید. لباس شما از نوعی تکنولوژی به نام به نام تکنولوژی ذرات نانویی عضله ‌ای ساخته شده‌ است که از یکی از طرح‌ های واقعی آمریکا الهام گرفته شده است. این زره این امکان را به شما میدهد تا به نیروهای خارق العاده ای از جمله نفوذ ناپذیر بودن گلوله ، بالا رفتن سرعت حرکت ، افزایش نیروی جسمی و ناپدید شدن از دید دشمنان ، دست یابید.



کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Microsoft Windows XP with Service Pack 2 or Microsoft Vista
پردازنده Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista), Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista), AMD Athlon 2800+ (3200+ for Vista) or better
حافظه 1.0 GB RAM (XP) or 1.5 GB RAM (Vista)
گرافیک NVIDIA GeForce 6800 GT, ATI Radeon 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or better
DirectX Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 6 GB

Crysis Warhead

17/09/2008
Crytek
Electronic Arts
+18
حجم دانلود: 5.23 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄