نسل صفر

Generation Zero

۱۰ | ۴
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

درباره بازی Generation Zero

نسل صفر بازی جدیدی در سبک سری بازی‌‌های اکشن و ماجراجویی میباشد که در سال 2019 توسط Avalanche Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی در سبک شوتر اول شخص است که المان‌های زیادی از سبک بقا را در خود گنجانده است. بازی در سال 1980 و در کشور سوئد جریان دارد. زمانی که اکثر مردم این کشور به طرز عجیبی ناپدید می‌شوند و ربات‌های غول آسا با ماهیتی نامشخص، در مقیاس بزرگی به این منطقه حمله می‌کنند.


دانلود بازی Generation Zero


گیم‌پلی Generation Zero

شما باید در محیطی جهان آزاد، شروع به پیدا کردن وسایل مورد نیاز برای بقا یافتن کنید و با مبارزه با این ربات‌ها، چگونگی پدیدار شدن آن‌ها را متوجه شوید. استراتژی‌های مختلفی برای مبارزه با ربات‌ها در بازی گنجانده شده است. نبرد‌های تن به تن یا مخفی کاری تنها یکی از راه‌هایی است که بازیکنان می‌توانند از طریق آن دشمنان خود را نابود کنند. شما می‌توانید با فریب دادن ربات‌ها آنها را به تله بیندازید یا اینکه با عوامل محیطی آنها را از بین ببرید. نقشه بزرگی را که از دوران جنگ سرد سوئد الهام گرفته شده است کاوش کنید.


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Generation Zero رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل 64bit OS - Windows 7 with Service Pack 1 64bit OS - Windows 10
پردازنده Intel i5 Quad Core Intel i7 Quad Core
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک nVidia GTX 660 / ATI HD7870 - 2GB VRAM / Intel® Iris™ Pro Graphics 580 nVidia GTX 960 / R9 280 - 4GB VRAM
DirectX Version 11 Version 11
ذخیره‌سازی 61 GB

نسل صفر

18/12/2018
Avalanche Studios Group
+15
حجم دانلود: 39 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

محسن رضوانی(اسم الکی زدم( نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ گزارش

سلام آپدیتش حدودا ۱۰ روز پیش بیرون اومده، لطفا قرار بدین
متشکرم

ارسال پاسخ