مدال افتخار: حمله به اقیانوس آرام

Medal of Honor Pacific Assault

۱۰ | ۷.۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

درباره Medal of Honor Pacific Assault

بازی مدال افتخار: حمله به اقیانوس آرام یک بازی ویدیویی در سبک اکشن، تیراندازی و بصورت دید اول شخص است که توسط شرکت EA Los Angeles توسعه یافته و به وسیله EA Games در نوامبر 2004 برای PC منتشر شده است. داستان بازی درباره حماقت آدمی برای صندلی قدرت است. بازی از جایی شروع می‌شود که شما به‌ عنوان یکی از سربازان نیروی دریایی به پاسخ علیه اعلان‌ جنگ ژاپن در ناو جنگی قرار می‌گیرید و پیش به‌ سوی جنگ می‌ تازید. در این بازی شما به فضای جنگ جهانی دوم میروید. میتوانید با یک هواپیما پرواز کنید. اما در بیشتر موارد، در حال تعقیب در میان جنگل‌های متراکم خواهید بود. دشمنان شما به نظر می‌رسد که برای شکست دادن شما پشت سر هم حمله خواهند کرد. پس فرصت ندارید و در همه حال باید یا دفاع یا حمله کنید. این بازی در آغاز به آرامی شروع می‌شود، اما پس از آن اکشن بازی بیشتر میشود.



ویژگی‌های Medal of Honor Pacific Assault

  • 25 مرحله متفاوت
  • مراحل متنوع شامل مراحلی سوار بر هواپیما
  • گرافیک عالی در زمان عرضه
  • دستور دادن به جوخه‌ها
  • تجدید گروه


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری Medal of Honor: Pacific Assault رو از لانچر جی‌باز به صورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.


پیشنهاد

اگر به این سبک بازی علاقه دارید بازی‌های Medal of Honor - Medal of Honor Warfighter - Medal of Honor Airborne را بررسی کنید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 2000/XP Windows XP
پردازنده Pentium 4 or Athlon XP Pentium 4 or Athlon XP
حافظه 512 MB 512 MB
گرافیک 64 MB AGP Video Card with supported DirectX 8.1 drivers (GeForce3+ / Radeon 8500+) 128 MB AGP Video Card with DirectX(R) compatible drivers (GeForce FX / Radeon 9600)
DirectX Version 8.1 Version 8.1
ذخیره‌سازی 3 GB

مدال افتخار: حمله به اقیانوس آرام

04/11/2004
Danger Close Games
Electronic Arts
+15
حجم دانلود: 2.53 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄