تفنگ

GUN

۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

درباره بازی GUN

گان یکی از بازی‌های محبوب کمپانی اکتیویژن میباشد که در ژانر تیراندازی است. این بازی در سال 2005 برای پلتفرم‌های ویندوز و ایکس باکس 360 منتشر شد و محبوبیت آن به حدی بالا رفت که مدتی بعد نسخه‌ی مخصوص PSP آن نیز منتشر شد. داستان بازی GUN از جایی آغاز میشود که کولتون وایت را به همراه شخصی به نام ند (پدر کولتون) نشان میدهد که زندگی روزمره‌ی خود را از راه شکار گوزن و پرنده و فروش آن‌ها به قایق‌ها و کشتی‌هایی که از آن حوالی رد میشوند میگذرانند. اما روزی قایقی می‌آید که سرنوشت کولتون را رقم میزند. ند وایت با دختری با نام سدی (Sadie) درون قایق ملاقاتی انجام می‌دهد ولی لحظاتی بعد کشیشی آن دختر را کشته و قایق مورد حمله قرار میگیرد، در این بین ند رازی را برای کولتون بازگو می کند:“من پدر تو نیستم” و با فدا کردن خود کولتون را به درون آب می‌اندازد و نجات می‌دهد، سپس کشتی منفجر شده و همه سرنشینانش کشته میشوند. 


دانلود بازی GUN


ویژگی‌های بازی GUN

  • بازی اکشن و ماجراجویانه رومینگ 
  • داستان غرب وحشی در دهه 1800 
  • محیط بازی و گسترده 
  •  گیم‌پلی چندگانه 
  • سلاح و مهارت‌های مختلف


جی‌باز

میتونید همین حالا بازی کامپیوتری GUN رو از لانچر جی‌باز بصورت رایگان دانلود و روی کامپیوتر خودتون نصب کنید. آرشیو کامل بازی‌های کامپیوتری این مجموعه این امکان رو به شما میده تا به دنیایی از بازی‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشین. تنها محدودیت برای اجرای این بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی هست که لانچر جی‌باز قبل از اجرا کامپیوتر شما رو بررسی می‌کنه و شما قبل از دانلود بازی متوجه قدرت سخت‌افزاری سیستم برای اجرای بازی می‌شید. پشتیبانی قوی این مجموعه باعث میشه بجز قدرت سخت‌افزاری سیستم، محدودیت دیگه‌ای برای دانلود و اجرای بازی‌های کامپیوتری نداشته باشید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 2000/XP Windows 2000/XP
پردازنده Pentium III or Athlon equivalent Pentium 4 or Athlon XP
حافظه 256 MB 512 MB
گرافیک 3D hardware accelerator card required - 100% DirectX(R) 9.0c-compliant 32 MB Hardware T&L - capable video card and the latest drivers (NVIDIA GeForce3 Ti+ / ATI Radeon 8500+) 3D hardware accelerator card required - 100% DirectX(R) 9.0c-compliant 64 MB Hardware T&L - capable video card and the latest drivers (NVIDIA GeForce FX+ / ATI Radeon 9600+)
DirectX Directx 9.0c Directx 9.0c
ذخیره‌سازی 2.8 GB

تفنگ

17/11/2005
Neversoft
Activision
+18
حجم دانلود: 1.56 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄