گوست وایر توکیو با زیرنویس فارسی

Ghostwire Tokyo.Farsi

۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز

زیرنویس شده توسط تیم پرشین گیمرز

دانلود بازی شرلوک هولمر دختر شیطان با زیرنویس فارسی

امتیاز: 5/10

درباره بازی Ghostwire Tokyo

Ghostwire: Tokyo یک بازی اکشن ماجراجویی است که در سال ۲۰۲۲ توسط Tango Gameworks توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. این بازی در 25 مارس 2022 در سراسر جهان به عنوان یک بازی انحصاری یک ساله برای پلی استیشن 5 و ویندوز منتشر شد.

 

Ghostwire: Tokyo یک بازی اکشن ماجراجویی است که از دید اول شخص انجام می شود. بازیکن می تواند از توانایی های مختلف روانی و ماوراء الطبیعه برای شکست دادن ارواح استفاده کند. شینیچیرو هارا، کارگردان مبارزات این بازی را با عنوان "کاراته ی جادویی" توصیف کرد، زیرا شخصیت بازیکن از حرکات دست الهام گرفته از حرکات دست کوجی برای طلسم استفاده می کند. هنگامی که یک دشمن قسمت اعظم سلامت خود را از دست می دهد، هسته آن آشکار می شود و بازیکن می تواند از حرکات تمام کننده برای نابودی آن استفاده کند. با شکست دادن این ارواح و جمع آوری یوکای، شخصیت امتیازات روحی و منابع مورد استفاده برای ارتقاء توانایی های خود را جمع آوری می کند.

 

بازی با پرواز یک روح (Kazuhiko Inoue) بر فراز صحنه تصادف آغاز می شود. روح به دنبال بدنی برای تصاحب است و تصمیم می گیرد وارد بدن پسری به نام آکیتو (کنسوکه نیشی) شود که بر اثر تصادف بیهوش شده است. آکیتو از خواب بیدار می شود و هنوز بدنش را کنترل می کند به جز دست راستش که تحت کنترل آن روح است. اندکی بعد، مـه وحشتناکی شهر را فرا می گیرد و هرکسی را که در آن گرفتار می شود به روح تبدیل می کند، اما آکیتو به لطف روحی که او را تسخیر کرده است نجات می یابد. مردی با نقاب هانیا (که فقط به عنوان هانیا (شونسوکه ساکویا) شناخته می‌شود) روی تابلوهای دیجیتالی نزدیک منطقه ظاهر می‌شود و از طلسم برای احضار موجودات شیطانی استفاده می‌کند و ارواح بی‌جسم غیرنظامیان را در قفس‌هایی در سراسر شیبویا مهر و موم می‌کند. روح به آکیتو می‌گوید که او باید هانیا را شکار کند تا جلوی او را بگیرد، اما آکیتو روح را متقاعد می‌کند که به او اجازه دهد سری به خواهرش ماری (آسامی ستو) که در بیمارستان در کما است بزند.

گوست وایر توکیو با زیرنویس فارسی

25/03/2022
حجم دانلود: 17 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴
۵ | ۴

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

mehdi_tokyo نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ گزارش

فارسی نیست زیرنویسش

پاسخ اپراتور (۷ شهریور ۱۴۰۳)
سلام از تنظیمات بازی رو عربی یزارید فارسی میشه
ارسال پاسخ