پارک با زیرنویس فارسی

The Park.Farsi

۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز

زیرنویس شده توسط تیم جی باز

دانلود بازی شرلوک هولمر دختر شیطان با زیرنویس فارسی

امتیاز: 6/10

درباره بازی The Park

 پارک یک تجربه ترسناک روانشناختی اول شخص یک تا دو ساعته است که به جای مبارزه و اکشن بر داستان گویی و کاوش شدید تمرکز دارد.

یک روز در پارک ... یک خرس عروسکی گم شده ... یک کودک گم شده. همانطور که خورشید بر فراز پارک جزیره آتلانتیک غروب می کند، باید سواری های ویران شده آن را در جستجوی پسرتان، کالوم، کاوش کنید. با فروپاشی تاریکی، از طریق روایتی که توسط تیمی از داستان‌نویسان برنده جایزه نوشته شده است، وحشت و پارانویا را تجربه خواهید کرد.

پارک های تفریحی مکان های شادی هستند، مملو از شادی های دوران کودکی و هجوم هیجان انگیز سواری های خارق العاده برای جسارت. زمانی که درهای پارک آتلانتیک آیلند را در سال 1977 باز شد، محل عجیب و غریب ناتانیل وینتر نام گرفت.

متأسفانه، تاریخ این پارک با تراژدی و درام مواجه شد. تصادفات عجیب و غریب، قتل های عجیب و غریب و تسخیر شبح وار، الهام بخش بسیاری از تیترهای هیجان انگیز است، و مردم محلی نگرانند که این پارک به پایان نرسیده و جان بیگناهان را بگیرد.


برای لورین، بدترین کابوس او از آنجا شروع شد.


هشدار: این تجربه به موضوعی می پردازد که ممکن است برای برخی از نظر عاطفی ناراحت کننده باشد. صلاحدید بازیکن توصیه می شود.


  • در بازی پارک سوار سواری هایی مانند چرخ و فلک، ماشین های سپر و ترن هوایی شوید. فقط مراقب باشید.
  • وارد ذهن لورین شوید، زنی که با بدترین کابوس پدر و مادر روبرو می شود و داستان او و همچنین تاریخ تاریک و غم انگیز پارک را باز کنید.

پارک با زیرنویس فارسی

03/05/2016
حجم دانلود: 4 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄