رزیدنت اویل 4  با زیرنویس فارسی

Resident Evil 4 Remake.Farsi

۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز

زیرنویس شده توسط تیم جی باز

دانلود بازی شرلوک هولمر دختر شیطان با زیرنویس فارسی

امتیاز: 9.5/10

درباره بازی Resident Evil 4 Remake

Resident Evil 4 یک بازی ترسناک تلاش برای بقاست که در سال ۲۰۲۳ توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. این عنوان بازسازی شده ی Resident Evil 4 در سال 2005 است. بازیکنان یک مامور ایالات متحده بنام Leon S. Kennedy را کنترل می کنند که باید Ashley Graham، دختر رئیس جمهور ایالات متحده را از فرقه مرموز Los Illuminados نجات دهد. بازسازی بر اساس بازی اصلی با طرح به روز شده، تصاویری جدید، شخصیت ها، بازیگران و گیم پلی بهبود یافته ساخته شده است.

 

Resident Evil 4 Remake در ژوئن 2022 معرفی شد و در 24 مارس 2023 برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ویندوز و ایکس‌باکس سری X/S منتشر شد. این بازی بسیار مورد تحسین قرار گرفت و در دو هفته اول عرضه، چهار میلیون نسخه فروخت و به یکی از پرفروش ترین بازی های Resident Evil تبدیل شد. 

 

بازیکن آیتم های خود را در یک Box پیش فرض سازماندهی می کند. یک سیستم ساختن آیتم و مهمات در نسخه بازسازی شده گنجانده شده است که بازیکن را قادر می‌سازد تا با استفاده از منابع جمع‌آوری‌شده آیتم‌ها و مهمات بسازد. مرد خوش اخلاق فروشنده که همیشه از شما به گرمی استقبال می کرد و خوش آمد می گفت، مجدد به بازی برمی گردد و به بازیکن اجازه می‌دهد تا آیتم‌ها را بخرد، ارتقا دهد و معامله کند و در عین حال ماموریت‌های جانبی جدیدی را ارائه کند که ممکن است در طول داستان اصلی تکمیل شوند. مانند نسخه اصلی، تمرکز مبارزه روی تیراندازی به دشمنان و سرعت عمل در مسلح کردن مجدد است. با این حال، لئون اکنون می تواند همزمان حرکت کند و از سلاح استفاده کند و به او اجازه می دهد در حین شلیک از حملات فرار کند. لئون می‌تواند از حرکات رزمی برای آسیب رساندن به دشمنان و هل دادن آنها استفاده کند. یک مکانیک جدید به او اجازه می دهد تا ضد حمله دشمنان را خنثی کند و وقتی آنها روی زمین می افتند، بوسیله ی چاقو آنها را بکشد. برخلاف نمونه اصلی، چاقوی لئون دچار فرسایش می شود و اگر خراب شود، بازیکن باید با فروشنده آیتم ها صحبت کند تا آن را تعمیر کند یا دوام آن را افزایش دهد. لئون می تواند انواع مختلفی از چاقوها را با ویژگی های مختلف حمل کند.

 

پس از ویرانی شهر راکون در سال 1998، لئون اس کندی (نیک آپوستولیدز) پس از آموزش توسط سرگرد جک کراسر (مایک کواک) مامور دولت ایالات متحده می شود. شش سال بعد در سال 2004، لئون توسط رئیس جمهور فرستاده می شود تا دخترش اشلی گراهام (Genevieve Buechner) را از روستایی در روستایی اسپانیا با کمک از راه دور Ingrid Hunnigan (Raylene Harewood) نجات دهد. بلافاصله پس از رسیدن، لئون می‌بیند که اسکورت‌هایش به‌طور وحشیانه‌ای توسط روستاییان، که توسط انگل لاس پلاگاس کنترل می‌شوند، به قتل رسیده‌اند. در جستجوی اشلی، لئون با لوئیس سرا (آندره پنیا) آشنا می شود که اینگرید تایید می کند که زمانی برای شرکت آمبرلا کار می کرده است. لئون و لوئیس توسط رئیس دهکده، رئیس Bitores Méndez (جان برایانت)، که به لئون تخم انگل Plagas تزریق می کند، دستگیر می شوند. پس از فرار از اسارت، این زوج جدا می شوند و لوئیس با آدا وونگ (لیلی گائو) ملاقات می کند. لئون اشلی را که او نیز به پلاگاس آلوده است، نجات می دهد. آنها توسط مندز تعقیب می شوند تا اینکه لئون او را می کشد. با تأخیر هلیکوپتر نجات آنها به دلیل آب و هوای نامساعد، این زوج به قلعه عقب نشینی می کنند، اما نیروهای لرد رامون سالازار (مارسیو مورنو) اشلی را دستگیر می کنند و او بار دیگر در چنگال این فرقه اسیر میشود و انتظار می کشد تا لئون او را نجات دهد.

رزیدنت اویل 4 با زیرنویس فارسی

23/03/2023
حجم دانلود: 47 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۷
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Armink نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ گزارش

سلام لینک رو کی میزارید

ارسال پاسخ
taha.vivid نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ گزارش

سلام زیر نویس فارسیه یا دوبله فارسی

پاسخ worldgamer12 (۱۹ شهریور ۱۴۰۳)
زیر نویسه
ارسال پاسخ
reza نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۸ گزارش

سلامکی لینکو قرار میدید بی صبرانه منتظریم

ارسال پاسخ
4
ابوالفضل م نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ گزارش

نسخه هک نمیشه بزارید

ارسال پاسخ
1 2
محمدرضا م نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ گزارش

لینک دانلود چرا ندارن

پاسخ اپراتور (۲۳ تیر ۱۴۰۳)
سلام به زودی قرار میگیره.
ارسال پاسخ
1 2
سهیل رضایی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ گزارش

دمتون گرم امیدوارم جی باز همیشه بمونه واسمون

ارسال پاسخ
sadrahajiiii نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ گزارش

سلام خیلی منتظر این بازیم لطفا زود‌تر تمومش کنید

ارسال پاسخ
3
Reza46 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ گزارش

شما که nfs Unbound رو کرک کردین سوپرایزمون کردین دی ال سی separate ways هم برای این بازی اوکی کنید خواهشن که بهانهی برای دانلودش داشته باشیم. ممنون از تیم gbaz

ارسال پاسخ
1
mahdikhalife77 نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ گزارش

سلام بازی کی در دسترس قرار میگیره😃

پاسخ اپراتور (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سلام به زودی کارش تموم میشه و قرار میگیره.
ارسال پاسخ
محمد ا نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ گزارش

سلام dlc separate ways رو داره؟

پاسخ اپراتور (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سلام خیر.
ارسال پاسخ