mahdi1945
۱۱
بازیها
۰
مدالها
۴۴:۴۶
ساعات بازی
درباره کاربر
تاریخ عضویت: ۱۶ دی ۱۴۰۴












بهترین بازی بود که نصب کردم افرادی هم که میگن کرش میکنه برای من اصلا کرش نکرد و اینم بگم با rtx 3050 6gig بازی کردم که برای من طبیعی بود که لگ بده برای دوستانی rtx قویتری دارن بی شک لگ نمیده تشکر میکنم از دوستان پشتیبان جی باز
سلام وقتتون بخیر میخوام بدونم بخش Shadow War چه چیزیش با نسخه عادی فرق داره ایا بخش انحرافی داخل بخش داستانی داره چون قبلا بازی کردم اما تعریفی که شنیدم فکر میکنم با نسخه عادی خیلی باید فرق بکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام وقتتون بخیر ایا این بازی زیبا بخش Shadow War هم داره ممنون میشم بهم بگید
سلام وققتون بخیر بنده بازی رو دانلود کردم اما میخوام بازی رو اجرا کنم هیچی نمیاد لطفا راهنماییم کنید
سلام وقتتون بخیر بازی رو به صورت کامل دانلود کردم و سیستمم کاملا با این بازی سازگار هست اما به صورت ناگهانی و بدون هیچ اروری بازی کرش میکنه و نمیتونم بازی رو ادامه بدم از تیم پشتیبان درخواست راهنمایی دارم با تشکر
سلام خدمت شما این ارور چطوری برطرف میشه The application was unable to start correctly (0xc0000906). Click OK to close the application.
سلام بنده با این ارور مواجه شدم چیکار باید بکنم
The code execution cannot proceed because binkw32.dll was not found. Reinstalling the program may fix this problem
سلام خدمت تیم پشتیبان بنده چون تازه سیستم گرفتم زیاد بلد نیستم بازی هارو نصب کنم میشه راهنمایی کامل به بکنین