Ori and the Will of the Wisps

Ori and the Will of the Wisps

یـک اثـر هـنـری تـمـام عـیـار
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

Ori and the Will of the Wisps یک بازی ویدئویی پلتفرم ماجراجویی Metroidvania است که توسط Moon Studios توسعه یافته و توسط Xbox Game Studios منتشر شده است. این عنوان که در E3 2017 معرفی شد، دنباله مستقیم Ori and the Blind Forest محصول 2015 است و در مارس 2020 برای ویندوز و ایکس باکس وان منتشر شد. نسخه نینتندو سوییچ در سپتامبر 2020 توسط Iam8bit منتشر شد و نسخه ای بهینه شده برای Xbox Series X/S به عنوان عنوان راه اندازی آن در نوامبر 2020 منتشر شد. بازی تداوم روایت را با جنگل حفظ می کند و سفر شخصیت اصلی سریال اوری را در منطقه جدیدی به نام نیون دنبال می کند.

این بازی توسط استودیو Moon، یک استودیوی مستقر در وین با مشارکت کنندگان در سراسر جهان ساخته شده است. این بازی مبارزات تکنیکی جدیدی را معرفی می‌کند و جلوه‌های بصری آن از آثار هنری دو بعدی در جنگل، به مدل‌های سه‌بعدی که در پس‌زمینه‌های چند لایه در Will of the Wisps بازی می‌شوند، بازنگری شده است.

 

پس از انتشار، Ori and the Will of the Wisps مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت و منتقدان از این بازی به عنوان نمونه ای از بیان هنری در بازی های ویدیویی یاد کردند. ستایشی که برای بازی انجام شد شامل داستان، شخصیت ها، تصاویر بصری، مبارزه، عناصر کاوش، محیط ها، دنباله های تعقیب و گریز و موسیقی متن بود. یک اثر هنری تمام عیار !

Ori and the Will of the Wisps  یک مترویدوانیا دو بعدی است. یک بازی پلتفرم با تاکید بر اکتشاف، جمع‌آوری آیتم‌ها و ارتقاء، و بازگشت به مناطق غیرقابل دسترس قبلی. بازیکن اوری، یک روح نگهبان سفید را کنترل می کند. به عنوان  Ori، بازیکنان باید بپرند، بالا بروند، سر بخورند، و بین پلتفرم های مختلف شنا کنند تا معماهای پیچیده را حل کنند. گیم‌پلی به شکل Metroidvania باز می‌شود، با توانایی‌ها و ارتقاءهای جدید که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا مناطقی از نقشه را که قبلاً غیرقابل دسترس بوده‌اند، باز کنند. برخی از عناصر اساسی گیم پلی از فرنچایزهای Rayman و Metroid الهام گرفته شده اند.

برخلاف نسخه قبلی خود Blind Forest، Will of the Wisps  به جای قرار دادن دستی "پیوندهای روح" به ذخیره خودکار متکی است. سیستم ارتقای بازی به این صورت کار می کند که می‌توان با جمع آوری تکه های ارتقا دهنده، قابلیت هایی را در طول بازی خریداری یا پیدا کرد تا آمار Ori را ارتقا یا تغییر دهد. حملات Ori را می توان از طریق یک منوی شعاعی مناسب مدیریت کرد و گوی هایی برای افزایش سلامت و انرژی Ori را می توان در سراسر نقشه یافت.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core i5-4460 @ 3.20GHz | AMD Athlon X4 845 Intel Core i5-6600 @ 3.30GHz | AMD Ryzen 3 1200
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 950 (2GB) / AMD Radeon R7 370 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon RX 470/570 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 20 GB

Ori and the Will of the Wisps

11/03/2020
Moon Studios
+12
حجم دانلود: 3.97 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

BAM TUNE نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۹ گزارش

awli va ziba va sargarm konande

ارسال پاسخ