Wolfenstein II: The New Colossus

Wolfenstein II: The New Colossus

بزرگترین هـدف من از بین بـردن تمام نـازی هاست
۱۰ | ۹.۱
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Wolfenstein II: The New Colossus یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی و تیراندازی اول شخص محصول سال ۲۰۱۷ است که توسط MachineGames توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. در تاریخ 27 اکتبر 2017 برای پلی استیشن 4، ویندوز و ایکس باکس وان و در 29 ژوئن 2018 برای نینتندو سوییچ منتشر شد. این عنوان هشتمین ورودی اصلی در سری Wolfenstein و دنباله Wolfenstein: The New Order در سال 2014، این بازی در یک تاریخ متناوب است که در سال 1961 پس از پیروزی نازی ها در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد. داستان به دنبال کهنه سرباز جنگ ویلیام B J بلاژکوویچ و تلاش های او برای مبارزه با رژیم نازی در ایالات متحده است.

 

بازی از دید اول شخص انجام می شود و بیشتر سطوح آن با پای پیاده در جریان است. داستان در فصل‌هایی تنظیم شده است که بازیکنان برای پیشرفت آن‌ها را کامل می‌کنند. یک انتخاب ها می توانند کل داستان بازی را تغییر دهند. برخی از شخصیت ها و نقاط طرح کوچک در طول خطوط زمانی جایگزین می شوند. این بازی دارای سلاح های مختلفی است که اکثر آنها را می توان در آن واحد در هر دو دست استفاده کرد. بازی سیستم پناه گرفتن و شلیک از پشت موانع را نیز دارا می باشد. در ادامه از The New Order، تیم توسعه دهنده قصد داشت تا شخصیت Blazkowicz را به بازیکنان بشناساند تا شخصیت او را بپذیرند. نام میک گوردون و مارتین استیگ اندرسن به عنوان آهنگساز بازی در این عنوان دیده می شود.

 

Wolfenstein II: The New Colossus با پاسخ مثبت انتقادی منتشر شد. ستایش خاصی از شخصیت ها، روایت، مکانیک های تیراندازی و همچنین ارائه کلی بازی انجام شد. این بازی نامزد جوایز متعدد پایان سال شد، از جمله نامزدی در سی و پنجمین جوایز جوی استیک طلایی و جوایز بازی 2017، که در دومی جایزه بهترین بازی اکشن را دریافت کرد.

 

Wolfenstein II: The New Colossus از سیستمی استفاده می کند که در آن سلامت بازیکنان به بخش های جداگانه تقسیم می شود و قابلیت بازسازی خودکار دارند. اگر یک بخش از نوار سلامت کامل از دست رفت، بازیکنان باید از یک بسته کمک های اولیه برای جبران سلامتی از دست رفته استفاده کنند. بازیکنان از حملات چوب و چماق، سلاح گرم و مواد منفجره برای مبارزه با دشمنان استفاده می کنند و می توانند بدوند، بپرند، بخزند و گاهی شنا کنند. از حملات Melee می توان برای از بین بردن بی صدا دشمنان بدون شناسایی شدن استفاده کرد. از طرف دیگر، بازیکنان می‌توانند وارد نبرد مستقیم شوند که اغلب منجر به درگیری شدید بین دو طرف می‌شود. فرماندهان دشمن می توانند چندین بار درخواست نیروی کمکی کنند، پس باید سعی کنید فرمانده ها را هدف اصلی خود قرار دهید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-3570 @ 3.40GHz | AMD Ryzen 5 1400 Intel Core i7-4770 @ 3.40GHz | AMD FX-9370 Eight-Core
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 770 (4GB) / AMD Radeon R9 290 (4GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 470/570 (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 55 GB

Wolfenstein II: The New Colossus

27/10/2017
MachineGames
Bethesda Softworks
+18
حجم دانلود: 36.7 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄