Rayman Legends
وقت نجات پرنسس هاست
قابل اجرا در ویندوزجناب آقای Michel Ancel، خالق مشهور Rayman، Beyond Good & Evil و Raving Rabbids باز می گردد تا خلاقیت نوآورانه خود را یکبار دیگر به نمایش بگذارد. هنگامی که Rayman، Globox و Teensies یک چادر مرموز پر از نقاشی های جذاب را کشف می کنند، ناگهان به یک سری از جهان های افسانه ای جدیدی منتقل می شوند ! در این مسیر پر هیاهو به این شخصیت ها ملحق شوید تا دوان دوان ، بپر بپر کنان و چک و لگد زنان راه خود را برای برگشت به خانه پیدا کنید و پرده از راز این نقاشی های مرموز بردارید. | ![]() |
![]() | ![]() Murfy در اقدامی Rayman و دوستانش را از خواب ناز بیدار میکند تا خبر بدی را به آنها انتقال دهد. به آنها می گوید که ده پرنسس (از جمله پرنسس باربارا) و نوجوانان توسط نیروی تاریکی اسیر شده اند. Rayman، Globox، Teensies و Murfy در کسری از ثانیه تصمیم می گیرند تا به جنگ نیروی تاریکی بروند و پرنسس ها را نجات دهند. | ![]() |
| کمترین سیستم مورد نیاز | سیستم توصیه شده | |
|---|---|---|
| سیستم عامل | Windows 7 32/64 | Windows 10 32/64 |
| پردازنده | Intel Pentium G4500T @ 3.00GHz | AMD Athlon 64 3000+ | Intel Core2 Duo E4400 @ 2.00GHz | AMD Athlon 64 X2 3800+ |
| حافظه | 2 GB | 4 GB |
| گرافیک | NVIDIA GeForce 6800 GT (256MB) / AMD Radeon X1950 Pro (256MB) | NVIDIA GeForce 9600 GT (512MB) / AMD Radeon HD 3850 (512MB) |
| DirectX | DirectX 9 | DirectX 9 |
| ذخیرهسازی | 6 GB | |
عالی فقط چجوری تنظیمات دسته رو تغییر بدم.میدونم باید برم تو اپشن ولی فقط واسه یه دکمه میشه
سلام ممنون بازی به درستی اجراشد فقط یه سوال میشه دسته ps5 رو بهش وصل کرد؟ اگه میشه چطور؟
ارور The code execution cannat proceed because d3dx9_43.dll was not found.Reinstalling the program may fix this problem برای چیه و چطوری درستش کنم
چرا ارور
the code execation cannot proceed beacuse steam_api.dll was not found. Reinstalling the program may fix this problem
باید چیکار کنم؟
ببخشید یکم واضحتر میگید the application was unable to start correctly 0x0000906 click ok to close the application با این ارور چی کار کنم کمی مبتدی ام زیاد سر در نمیارم
سلام ببخشید کاری که گفتید رو انجام دادم یعنی باز نشانی کرک ولی باز هم ارور the application was unable to start correctly 0x0000906 click ok to close the application رو میده بی زحمت بگید چی کار کنم چند بار هم بازی رو ئاک کردم از اول ریختم ولی درست نشد همه کار کردم خیلی این بازی رو دوست دارم و میخوام بازی کنم لطفا کامل و واضح بگید چی کار کنم ممنون
سلام بازش رو باز میکنم میگه uplay account requried please install and sign in چیکار کنم؟
بی زحمت میشه بگید چطور این کاری که گفتید رو انجام بدم
سلام ببخشید کاری که گفتید رو انجام دادم یعنی باز نشانی کرک ولی باز هم ارور the application was unable to start correctly 0x0000906 click ok to close the application رو میده بی زحمت بگید چی کار کنم چند بار هم بازی رو ئاک کردم از اول ریختم ولی درست نشد
واسه من هم ارور میده به یکی گفته بودید انتی ویروس کرک رو بزن از کجا این گذینه رو بزنم رو چرخ دنده بقل بازی میزنم ولی همچین گذینه ای نیست ممنون میشم بگید چون خیلی دوست دارم بازی رو داشته باشم
سلام من وقتی بازی رو اجرا میکنم ارور 0xc000007b میده چجوری برطرف کنم
سلام نصب خودکارش کار نمیکنه شاخههای کرک دانلود شده و ولی پسورد میخواد چیکار کنم ؟ PASS اش چیه ؟
سلام خدمت شما این ارور چطوری برطرف میشه The application was unable to start correctly (0xc0000906). Click OK to close the application.
سلام بنده با این ارور مواجه شدم چیکار باید بکنم
The code execution cannot proceed because binkw32.dll was not found. Reinstalling the program may fix this problem
سلام خدمت تیم پشتیبان بنده چون تازه سیستم گرفتم زیاد بلد نیستم بازی هارو نصب کنم میشه راهنمایی کامل به بکنین
بازی خیلی خوبی است و مخصوص دسته قدیمی است باهاش خاطره دارم😀
سلام. چیکار کنم بازی فول اسکیرین بشه؟
سلام ارور MSVCR و MSVCP رو چطور باید رفع کنم.
پوشه بازی توسط آنتی ویروس بررسی نمیشه و نصب مجدد و کرک مجدد هم انجام دادم
سلام مشکل یوبیسافت رو بر طرفکردم ولی دسته کنترلر وصل نمیشه ممنون
داخل بازی نمیره میگه باید uplay نصب کنی و وارد اکانت شی چیکار کنم