mazahire
۱۳
بازیها
۰
مدالها
۱۲۸:۱۷
ساعات بازی
درباره کاربر
تاریخ عضویت: ۷ خرداد ۱۴۰۴














من قبلا از خود جی باز رزیدنت اویل ۴ ریمیک دانلود کردم بازی کردم نمیشه فقط دی ال سی دانلود کنم ونصب کنم
سلام دی ال سی ایدا روی خود فایلهای بازی یا باید جدا نصب کنیم
دمتون گرم جی باز
اشغال تریت کالافی بود که بازی کردم اگر دوست دارید اینترنت تو به فنا بدی بازی رو نصب کن
سلام خسته نباشید ایا پس از نصب میشه ماد اضافه کرد