mnbry5834
۴۰
بازیها
۰
مدالها
۲۹۱:۳۳
ساعات بازی









































به یه قسمت میرسه که داره با دوستش حرف میزنه اونجا کرش میکنه میزنه بیرون ارتباطی هم به سیستم نداره : آیا پشتیبانی جیباز راه حلی براش داره یا به امون خدا ول کرده ؟
بابا به به چی اومده ( من کارت گرافیکم z1 exteream ) g ) لپ تاپم لنوو لجیون گو هستش و اینا رو خیلی راحت اجرا میکنه فقط چون جدیده شما هنوز مشخصاتشو به سیستم جیباز ندادید و میزنه کارت گرافیک 0 درصد
سلام دو نفره به صورت spilp screen میشه بازی کرد