Ghost Recon Wildlands

Ghost Recon Wildlands

ماموریت هایی که دیگران قادر به انجامش نیستند
۱۰ | ۷.۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

 Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlandsیک بازی با سبک تیرانداز سوم‌شخص است که عناصر تاکتیکال و ماجرایی (Adventure) نیز در آن به چشم می‌خورد. بازی حالت جهان‌باز (Open world) بوده و یک گروه نظامی باهم در این بازی همکاری می کنند این نسخه تمرکزی بر سلاح‌ها و ادوات فوق پیشرفته و علمی-تخیلی نداشته و آنچه در بازی در اختیار بازیکن قرار دارد، تجهیزات و سلاح‌های موجود در دنیای واقعی است. به گفته Ubisoft این بازی وسیع ترین Open world منتشر شده توسط این شرکت است. مناطق بازی شامل انواع اقلیم و آب و هوای مختلف مثل کوهستان، بیابان و جنگل بوده و شاید به همین دلیل وسایل نقلیه موجود در بازی، گوناگونی زیادی دارند تا بازیکن بتواند در همه این مناطق به راحتی جابجا شود. درگیری‌ها، انواع مختلفی در بازی دارند، از درگیری تن‌به‌تن تا درگیری توسط اسلحه‌های تک‌تیراندازی (Sniper rifle) در نبردهای بازی اتفاق می‌افتند. در بعضی از لحظات درگیری، بازیکن می‌تواند یکی از افراد دشمن را به عنوان سپر انسانی در مقابل خود گرفته و با دست دیگر به دشمنان شلیک کند. در طراحی بازی سعی به واقع‌گرایی شده و در نظر گرفتن فواصل و موقعیت‌ها تأثیری زیادی در پیروزی یا شکست در مأموریت‌ها دارد. بازیکن می‌تواند با گروه‌های مختلف در بازی ارتباط بر قرار کرده و از طریق تأثیراتی که بر این گروه‌ها می‌گذارد، شرایط را به نفع خود تغییر دهد. 

 

داستان بازی در بولیوی (Bolivia) و در سال 2019 اتفاق می‌افتد. یک قاچاقچی مکزیکی به نام Santa Blanca در بولیوی برای خود تشکیلات تولید و قاچاق کوکائین به راه انداخته است و منطقه را به شدت ناامن کرده است. در همین زمان نیروهای Santa Blanca با بمب گذاری در سفارت آمریکا و کشتن یکی از نیروهای ستاد مبارزه با مواد مخدر، قدرت خود را به رخ بقیه می کشند. دولت امریکا برای توقف قاچاقچیان، یک گروه متشکل از افراد ورزیده را روانه بولیوی می‌کند. این افراد در این منطقه موظف هستند که رئیس قاچاقچیان را دستگیر کرده و یا از بین ببرند. هوش‌مصنوعی در بازی به خوبی پیاده شده است و بازیکن می‌تواند با تکیه بر افراد گروه که توسط رایانه کنترل می‌شوند، در مراحل پیشروی کند. البته بهترین حالت انجام بازی، همراهی با سه بازیکن دیگر است که در این حالت، نهایت لذت بازی توسط مخاطب تجربه می‌شود. 

 

سری بازی‌های Ghost Recon از گذشته مسیر پرفراز و نشیبی را طی کرده‌اند و تغییرات زیادی در آن‌ها اعمال شده است. اصول این سری محبوب، ضرورت استفاده از تاکتیک و استراتژی مناسب در میدان نبرد بوده و این عنصر همواره همراه آن مانده است. در گذشته بیشتر از سری Ghost Recon به‌عنوان یک بازی Shooter اول‌شخص تاکتیکی یاد می‌شد اما شماره‌های جدید آن، آن را به یک شوتر تاکتیکی سوم شخص تغییر پیدا کرده است. بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands  دنیایی وسیع را در سبک جهان‌باز برای گشت‌وگذار و ماجراجویی‌های اکشن در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

برای ورود به بازی، می‌توانید کاراکتر خود را شخصی‌سازی کرده و عضوی از گروه Ghost شوید. بازی به‌صورت تیم 4 نفره شما را وارد نقشه‌ای وسیع و بزرگ می‌کند که یا باید کنار 3 نفر از دوستان ماجراجویی را شروع کنید، یا کنترل آن‌ها را بر عهده هوش مصنوعی بازی قرار دهید. همکاری و کار تیمی، یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین عناصر این بازی بوده و شما دائم باید تاکتیک‌های مناسبی در این نقشه وسیع و بزرگ برای پیش بردن مأموریت‌ها و از بین بردن اهداف مهم به کار بگیرید. GamePlay در سبک Shooter سوم شخص طراحی شده و طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مدرن، تجهیزات و همچنین وسایل نقلیه مثل هلیکوپتر و خودروهای نظامی برای گشت‌وگذار در Bolivia در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2400S @ 2.50GHz / AMD FX-4350 Quad-Core Intel Core i7-3770K @ 3.50GHz / AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 6 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon R9 270X (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1060 (4GB) / AMD Radeon R9 390 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 69 GB

Ghost Recon Wildlands

07/03/2017
Ubisoft
Ubisoft
+18
حجم دانلود: 26.5 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳.۳
۵ | ۲.۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Sohrabemami نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۲ گزارش

نمیشه مشگل سیو حل بشه؟!

ارسال پاسخ
Arshia.gg نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۷ گزارش

سلام من هر چی بازی می‌کنم سیو نمی‌کنه با پشتیبان در تلگرام صحبت کردم چند تا راه حل گفت انجام دادم اما همچنان بازی سیو نمی‌کنه باید چی کار کنم ؟

پاسخ اپراتور (۱۷ مرداد ۱۴۰۳)
سلام مشکل سیو نشدن برمیگرده به ویندوز کاری نیست که از دست ما بربیاد
ارسال پاسخ
sepehrkhastoo نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ گزارش

سلام بازی رو چطور سیو کنم؟

ارسال پاسخ
1
محمد زارع نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ گزارش

بسیار بازی جذابی هست فقط ای کاش نسخه بعدی این بازی رو هم قرار بدین Ghost Recon Breakpoint

ارسال پاسخ
2
iliya_ نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ گزارش

سلام من الان این بازی رو دانلود کردم ولی بعد از اینکه ۲ تا ۳ ساعت بازی میکنم از بازی خودش خارج میشه و وقتی دوباره میرم تو بازی سیوی نیست و وقتی که خودم هم سیو میکنم میام بیرون از بازی دوباره میرم تو سیوی نیست

پاسخ اپراتور (۳۰ دی ۱۴۰۲)
سلام به پشتیبانی تلگرام پیام بدین راهنماییتون میکنن @Gbaz_Support
ارسال پاسخ
2
رسول نظری نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ گزارش

این بازی رو میشه با دوستامون به صورت آنلاین بازی کنیم؟ اونا هم از gbaz استفاده میکنن

پاسخ اپراتور (۹ دی ۱۴۰۲)
سلام متاسفانه قسمت انلاین نداریم.
ارسال پاسخ
imreza نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ گزارش

سلام من بازی دان کردم و نصبم کردم و حدود 70% با سیستم همخوانی داره و قبلا هم نصب کرده بودم اما الان گیم بالا نمیاد چیکار کنم؟

پاسخ اپراتور (۲۹ مهر ۱۴۰۲)
سلام انتی ویروس فایلی رو نزده؟
بازی سالمه و تست شده هست.
ارسال پاسخ
Shahsavar نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ گزارش

سلام فکر نمی‌کنم بازی 26 گیگ باشه وقتی دانلود تموم شده بود فقط بخشی از فایل‌ها دانلود شده بودند . بعضی از بازی‌ها هم همینطور بودند

ارسال پاسخ
فرزاد شاملو فرد نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ گزارش

این بازی با اخرین آپدیتاش و دی اس سی هاش هست؟

پاسخ اپراتور (۴ شهریور ۱۴۰۲)
سلام اخرین کرک هست ولی تمام dlc ها فکر نمیکنم
ارسال پاسخ
مهیار بستانی کرباسکی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ گزارش

این بازی که فقط آنلاینه چطوری باید آنلاین بازی کنیم؟

پاسخ اپراتور (۱۰ تیر ۱۴۰۲)
قسمت آفلاین هم داره که کرک شده و این فقط آفلاینشه
ارسال پاسخ