Ryse: Son of Rome

Ryse: Son of Rome

یک مرد شجاع یک بار طعم مرگ را می چشد. اما یک ترسو، هزار بار
۱۰ | ۶.۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Ryse: Son of Rome یک اکشن ماجراجویی سوم شخص در سال ۲۰۱۳ است که توسط Crytek توسعه یافته و توسط مایکروسافت استودیو منتشر شده است. Ryse که در نسخه ای جایگزین از روم باستان می گذرد، زندگی صدیبان رومی ماریوس تیتوس را دنبال می کند که او یکی از رهبران لژیون روم می شود. گیم پلی بازی حول محور Marius می چرخد که از شمشیر خود برای حمله به دشمنان و سپر برای دفاع کردن حملات استفاده می کند. سکانس‌های اعدام در بازی نمایش داده می‌شوند که رویدادهای سریع‌السیر هستند که به عنوان یک فرمت برای مبارزه عمل می‌کنند. این بازی دارای یک حالت چند نفره است که بازیکنان را موظف می کند تا با موج هجوم دشمنان در نقشه هایی که به صورت پویا در حال تغییر هستند مبارزه کنند.

 

توسعه بازی در سال 2006 آغاز شد. در ابتدا قرار بود این بازی فقط یک عنوان اول شخص کینکت برای ایکس باکس 360 باشد. با این حال، توسعه دهنده به تدریج بازی را دوباره طراحی کرد تا به یک بازی هک اند اسلش سوم شخص تبدیل شود. توسعه بازی در ابتدا توسط Crytek Budapest انجام شد، اما بعداً به مقر Crytek در فرانکفورت آلمان منتقل شد. مبارزات بازی بر سبک مبارزه ی جاری تاکید دارد، اصطلاحی که به توانایی بازیکن برای حرکت برای مبارزه با دشمن دیگر پس از شکست دادن یک دشمن با محدودیت‌های کم اشاره دارد. این تیم با استودیوی The Imaginarium همکاری کرد تا فناوری فیلمبرداری را برای بازی توسعه دهد. حالت های چند نفره رقابتی توسعه یافته ای توسط بازی Ruffian برنامه ریزی شده بود اما در نهایت لغو شدند و در بازی گنجانده نشدند.

 

این بازی که با نام Codename: Kingdom در E3 2010 به نمنایش در آمد و دو سال بعد دوباره با نام Ryse: Son of Rome معرفی شد. در نوامبر 2013 به عنوان یک عنوان راه اندازی برای Xbox One منتشر شد و در 10 اکتبر 2014 برای Microsoft Windows توسط Crytek و Deep Silver انتشار یافت. پس از عرضه، واکنش‌های انتقادی متفاوتی از سوی بازبین‌ها دریافت کرد، به‌خاطر جلوه‌های بصری، داستان و ارزش‌های تولید بالا مورد تحسین قرار گرفت.

 

Ryse: Son of Rome یک بازی اکشن ماجراجویی هک اند اسلش است که به صورت سوم شخص اجرا می شود. بازیکنان کنترل ماریوس تیتوس، ژنرال رومی را به عهده می گیرند که در تلاش است تا انتقام خانواده کشته شده خود را بگیرد. در طول بازی، بازیکنان به سلاح هایی دسترسی پیدا می کنند که می توانند برای حمله به دشمنان یا دفاع از خود استفاده شوند. به عنوان مثال، بازیکنان مجهز به شمشیری هستند که می‌توان از آن برای ضربه زدن و کشتن دشمنان استفاده کرد و سپری که می‌تواند برای منحرف کردن حمله دشمنان و شکستن دفاع آنها استفاده شود. همچنین قدرت هر ضربه ی وارده را می توان توسط بازیکنان تعیین کرد. علاوه بر نبردهای مبتنی بر مشت و لگد، این بازی دارای نیزه هاییست که به عنوان سلاح های دور برد و پرتابی عمل می کنند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core2 Quad Q9000 @ 2.00GHz | AMD Phenom II X4 945 Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz | AMD FX-6350 Six-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 560 (1GB) / AMD Radeon HD 7770 (1GB) NVIDIA Radeon HD 7850 (2GB) / AMD GeForce GTX 660 Ti (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 26 GB

Ryse: Son of Rome

10/10/2014
Crytek
+18
حجم دانلود: 17.7 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

سید محسن قصیری نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ گزارش

وقتی برام زده 74درصد بازی برام اجرا میشه؟

ارسال پاسخ