Gears of War 5

Gears of War 5

نجات یک فرد قربانی کردن فردی دیگر است
۱۰ | ۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی Gears 5 که پنجمین عنوان از مجموعه Gears of War می‌باشد، در سال 2019 و توسط کمپانی‌ بازی‌سازی The Coalition ساخته و توسط Xbox Game Studios منتشر شده است. این بازی سبک تیراندازی سوم شخص در انحصار مایکروسافت است و تنها بر روی Windows و Xbox One قابل اجراست.

 

در سه بازی اول این مجموعه با لوکاست‌ها (Locust) و چگونگی به وجود آمدن آن‌ها آشنا شدیم و در قسمت چهارم با نسل جدیدی از مبارزان، داستان را از سر گرفتیم و حال در بازی پنجم این مجموعه به سراغ دلیل به وجود آمدن Locust ها می‌رویم. قهرمان اصلی داستان کیت (Kait) است که در قسمت چهارم این بازی دریافت که مادرش ملکه‌ی لوکاست‌ها بوده است و حال به دنبال یافتن تاریخچه‌ی خانواده‌ی خود به اسرار قوم Locust نیز دست می‌یابد. علاوه بر Kait، شخصیت‌هایی از بازی‌های قبلی مانند جی‌دی (JD) و دل (Del) نیز در این بازی حضور دارند. همچنین رباتی به نام جک (Jack) بازیکن را همراهی می‌کند و در نبردها به کمک او می‌آید.

 

در حالت Campaign، علاوه بر ماموریت‌های اصلی بازی، ماموریت‌های فرعی نیز وجود دارند که با انجام آن‌ها می‌توانید تجهیزات جدید بدست آورید. همچنین بازی به بازیکن امکان جست و جوی آزاد در دنیای بازی را می‌دهد که یادآور بازی‌های دنیا باز (Open World) می‌باشد. GamePlay این بازی نسبت به سری قبل خود پیشرفت داشته است و همچنین شخصیت ‌پردازی کاراکترها به خوبی انجام گرفته است. 

 

این بازی همانند نسخه قبلی خود یک تیراندازی سوم شخص است. بازیکن دارای سه اسلحه است که به او اجازه می دهد یک اسلحه سبک و دو اسلحه سنگین تر را حمل کنند. بازیکن همچنین به مواد منفجره مانند نارنجک دسترسی دارد و می تواند از سلاح  Lancer Assault Rifle، یک تفنگ تهاجمی میان برد با اره برقی کاملاً عملیاتی بعنوان سرنیزه استفاده کند. بازیکن همچنین می تواند از محیط به نفع خود استفاده کند. علاوه بر چندین سناریو خطی، بازی همچنین دارای چند قسمت است که می توان آزادانه با پای پیاده یا با استفاده از وسیله نقلیه ای به نام Skiff آنها را کاوش کرد. در بازی، بازیکن می‌تواند ماموریت‌های جانبی مختلفی را انجام دهد، و همانطور که بازیکن در حال کشف دنیای بازی است، کلکسیون‌ها و اجزای ضروری مورد نیاز برای ارتقاء Jack، روباتی که Kait را در طول بازی همراهی می‌کند، کشف کند. از طریق ارتقاء Jack، مهارت‌های جدیدی مانند اسکن دشمنان، پنهان کردن Kait و تیمش، بی حرکت کردن موقت، و انحراف گلوله‌ها با استفاده از سپر انرژی، باز می‌شوند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-6100 @ 3.70GHz / AMD FX-6300 Six-Core Intel Core i5-6600K @ 3.50GHz / AMD Ryzen 3 1200
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB) / AMD Radeon R9 280 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB / AMD Radeon RX 5700 (4GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 80 GB

Gears of War 5

10/09/2019
The Coalition
Xbox Game Studios
+18
حجم دانلود: 34.7 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۵

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

armanASP نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ گزارش

besiar game jazabi bood , vaghan az tak tak sanie ha lezat boordam

ارسال پاسخ