rchoobak
۲۰
بازیها
۰
مدالها
۹۳:۵۹
ساعات بازی
درباره کاربر
تاریخ عضویت: ۱۷ آبان ۱۴۰۳





















واقعا تیم جی باز گل کاشتند . من نسخه استیم قانونی را هم دارم اما لگ که تو نسخه جی باز هست خیلی کمتره . البته تنظیمات گرافیک را تا حداقل برای هر دو نسخه پایین آوردم.
رمز درب در آپارتمان همسایه چی هست .؟ کسی تنونسته پیدا کنه .؟ ماندیم و دیگه راهنما هم نداره
رمز اول بازی ؟ یوتیوب اگر بود گیم پلی میدیدم و اوکی میشد 😪
امتیاز دهی باز ۷.۳ را چه گروهی و بر چه اساسی داده اند . به نظرم تو این بازی میشد اقلا یک نمره بالاتر داد
مشکل لگ به علت پایین بودن مشخصات گرافیک کارت هست . اگر از ۴۰۶۰ به بالا سیستمون رافیک داشته باشه بازی روون اجرا میشه . بهترین کار اینه که تمظیمات گرافیک بازی را پایین بیارید fps را روی ۳۰ بزارید و. Vsync را خاموش کنید cut sense frame را روی half بزارید و motion blure هم خاموش کنید . Render scale هم زیر ۹۵ بزارید .
سلام
بازی را نصبیدم اما اجرا نمیشه . لوگو جی باز fc 26 بالا میاد برای چند ثانیه بعدش میره و اتفاقی نمیافته . تمام آپدیتهای که در صفحه اختلال اینترنت گذاشته بودید هم نصبیدم از پوشه ساپورت هم اون دو فایل را نصب کردم و فایل تکست هم ساختم و به پشتیبانی هم پیام دادم جواب ندادند . آنتی .یروس غیرفعال کردم و حتی کل پوشه جی باز هم exclusive کردم . 🕛
درود بر شما
من بازی را قبلا از استیم خریدم و نصب دارم . اما به علت ملی شدن علاقه شدید دارم بازی را از gbaz هم نصب کنم . بعد از خریداری حتما باید دوباره دانلود کنم کل بازی را؟
دیتای بازی را میشه قبل از خرید دانلود کرد ؟ دیتای استیم هست یا ea ?