Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

حس غریب درد از ناحیه ی عضوی که دیگر وجود ندارد
۱۰ | ۱۰
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازی Metal Gear V: The Phantom Pain در سال 2015 با سبک اکشن - ماجرایی (Action - adventure)، مخفی کاری (Stealth) و جهان باز (Open World) به بازار آمد. این بازی که از لحاظ داستانی حلقه مفقوده بین دو قسمت قبلی از بازی است، و داستان بازی پس از Ground Zero و قبل از Original Metal Gear دنبال می‌شود. از آنجایی که معمولا داستان Metal Gear به صورتی پیچیده در نظر گرفته شده است، در این بازی هم نویسنده و طراحان سعی کرده‌اند که بازی روند خطی نداشته باشد و بازیکن فضاها و خط‌های داستانی مختلفی را تجربه کند. گستردگی این بازی نسبت به Ground Zero تا حدود 200 برابر بزرگتر است و به نظر می‌رسد طراحان، دنیای بسیار بزرگی را برای بازیکن در نظر گرفته‌اند. ابزار مختلف، شخصیت های عجیب، سلاح‌های مختلف و فضاهای خاص و متنوع، این بازی را تا حدی جذاب می‌کند به طوری که بسیاری این بازی را جذاب‌ترین بازی سال معرفی کرده و برخی منتقدین آن را از بسیاری از جهات در صدر دیگر بازی‌ها قرار می‌دهند. 

 

از نظر گرافیک و صداگذاری بازی در حد کمال مناسب است و از لحاظ روند بازی، بازیکن باید از همه ابزار موجود استفاده کرده و با ارتقا بسیاری از آن‌ها پیشروی در بازی را صورت دهد. بازیکن در برخی موارد ممکن است از هلی کوپتر به عنوان پشتیبانی استفاده کند، بعضی اوقات هم ممکن است در مخمصه گیر کند و استفاده از مواد منفجره را ترجیح دهد. در بیشتر موارد هم باید سعی کند با مخفی‌کاری و با حداقل خسارت در بازی پیشروی نماید. چراکه اگر دشمن متوجه حضور شما شود و به زنگ خطر دسترسی داشته باشد، بلافاصله آنرا به صدا در می آورد و این باعث می شود روند اجرایی یک ماموریت برای شما دچار مشکل شود و تمام قت شما صرف از بین بردن نیروهای دشمن شود. همچنین این امکان وجود دارد، تا تمامی مهمات شما طی این اتفاق استفاده شود و برای روند ادامه ی بازی مشکل ایجاد کند. درواقع بهترین روش ممکن برای پیشروی در بازی، اقدامات مخفیانه است.

 

هوش مصنوعی بازی به حدی مناسب است که فرضا اگر بازیکن چند مورد از دشمنان را با استفاده از اسلحه ی دوربین دار و شلیک مستقیم در سر از بین ببرد، کم‌کم مشاهده می‌شود که سربازان یا نیروهای مقابل کلاه نظامی بر سر گذاشته‌اند. دقت داشته باشید که بازی Metal Gear واقعا برای رفتن از یک نقطه به نقطه دیگر نیست، بلکه نوع روابط با افراد، انتخاب مسیر و انتخاب‌ها برای درگیری و ... در نوع پیمودن بازی و پایان‌بندی بازی تاثیر دارد. طراحی این بازی در دنیایی‌باز با چرخه‌های شب و روز و مکان‌های متفاوت آنچنان می‌تواند جذابیت داشته باشد که بازیکن از طولانی بودن آن به واقع به هیچ عنوان خستگی را تجربه نکرده و تا انتها بازی را بپیماید. همچنین GamePlay غنی این بازی، شما را ترغیب میکند که حتی بعد از اتمام داستان اصلی بازی، این بازی را کنار نگذارید و همچنان به انجام دیگر ماموریت های جانبی بپردازید.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-4460 @ 3.20GHz| AMD Ryzen 5 3500C Intel Core i7-4790 @ 3.60GHz | AMD Ryzen 5 3400G
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 650 (2GB) / AMD Radeon 530 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 760 (2GB) / AMD Radeon RX 560 (2GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 28 GB

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

01/09/2015
Kojima Productions
Konami
+18
حجم دانلود: 17.9 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۳.۸
۵ | ۴

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

مصطفی زمانی نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ گزارش

salam bazi zir nevis nadare ?

پاسخ اپراتور (۶ شهریور ۱۴۰۳)
سلام خیر
ارسال پاسخ
Amirspr نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ گزارش

درست شد باید 20 بار اوکی بزنی تا بره تو بازی

ارسال پاسخ
Amirspr نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ گزارش

میرم تو بازی ارورو میده نمیشه بازی کرد

پاسخ اپراتور (۲۴ بهمن ۱۴۰۲)
سلام به پشتیبانی تلگرام پیام بدین راهنماییتون میکنن @Gbaz_Support
ارسال پاسخ
armanASP نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ گزارش

amazing

ارسال پاسخ