Alan Wake Remastered

Alan Wake Remastered

با نور به جنگ تاریکی بروید
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18


نویسنده ای که طعمه ی یکی از داستان های خود می شود


نویسنده ای



داستان این بازی در مورد یک رمان نویس سبک ترسناک یا دلهره آور می باشد که Alan Wake نام دارد. او در سفر تفریحی که به شهر کوچک Bright Falls واقع در Washington دارد ناگهان متوجه غیبت همسرش می شود و سعی میکند تا از این ناپدید شدن عجیب و ناگهانی سر در بیاورد. تمامی وقایعی که با آن روبرو می شوید، از رمان اخیر خود نویسنده می باشد، اما او به هیچ عنوان به یاد ندارد که همچین داستانی را نوشته باشد و همین نکته است که روند داستانی را جذاب و مهیج می کند. این روایت داستانی که توسط نویسنده ی معروف  Sam Lake که همان نویسنده ی سری های پرطرفدار عنوان Max Payne می باشد، طی پنج سال خلق شده است. 





مهمترین سلاح بازی



نیروی تاریکی شهر شهر کوچک Bright Falls را فراگرفته و گم شدن مرموز همسر Alan او را به مرز دیوانگی رسانده است. Alan Wake که به شکل یک سریال در تلویزیون های موجود در بازی ارائه می شود، دارای علامت تجاری داستان سرایی Remedy و سکانس‌هاییست که قلب را به تپش در می آورد. همینطور که عمیق‌ و عمیق‌تر در رمز راز فرو داستان بازی فرو می روید، با روند داستانی غیر قابل حدسی مواجه می شوید که همیشه برای شما تازگی دارد. تنها با تسلط بر نحوه ی مبارزه علیه تاریکیست که می توانید یک قدم جلوتر از تاریکی باشید  تا بتوانید زنده بمانید و پرده از این راز نهفته بردارید.



با بدنه یک بازی اکشن و ذهنیت یک بازی ترسناک روان‌ شناختی، فضای Alan Wake ، داستان عمیق و غیر قابل حدس و سکانس‌های مبارزاتی فوق‌العاده پرتنش، تجربه‌ای سرگرم‌کننده و بکر را در اختیار شما قرار می‌دهد.



کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-3340 @ 3.10GHz / AMD Ryzen 3 1200 Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz / AMD Ryzen 5 1400
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960 (2GB) / AMD Radeon RX 470/570 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 960 (4GB) / AMD Radeon RX 5600 XT (4GB)
DirectX DirectX 12 DirectX 12
ذخیره‌سازی 36 GB

Alan Wake Remastered

04/08/2021
Remedy Entertainment
+18
حجم دانلود: 23.3 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

erfan_ay نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ گزارش

salm directx mn noskhe 12 hast vali bray danlod eror mide

پاسخ اپراتور (۲۳ تیر ۱۴۰۳)
سلام به gbaz_support پیام بدید و متن ارور رو ارسال کنید.
ارسال پاسخ