Call of Juarez: Gunslinger

Call of Juarez: Gunslinger

خاطراتی از غرب وحشی همراه با دروغ و دغل
۱۰ | ۷.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Call of Juarez: Gunslinger یک بازی تیراندازی اول شخص است که توسط Techland توسعه یافته و در ابتدا توسط Ubisoft منتشر شده است. این بازی برای ویندوز، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 در می 2013 منتشر شد. در مارس 2018، حقوق انتشار بازی از Ubisoft به Techland منتقل شد. در دسامبر 2019، بازی توسط Techland به نینتندو سوییچ منتقل شد. این چهارمین بازی از سری Call of Juarez است، اگرچه از نظر روایی، ارتباطی با سه عنوان قبلی (Bound in Blood و Call of Juarez: The Cartel) ندارد.

 

این بازی داستان زندگی Silas Greaves، یک جایزه بگیر در غرب آمریکا در نیمه دوم قرن نوزدهم را روایت می کند. داستان خود را برای گروهی از حاضرین در سالن در سال 1910 تعریف می‌کند، که در داستان او، او با افسانه های غرب وحشی همراه میشود و یا گاهی رو در روی آنها می ایستد وبرایشان اسلحه می کشد. 

 

پس از اینکه The Cartel فضای سریال را از غرب وحشی به مدرن تغییر داد، Gunslinger بازی را به محیطی غربی بازگرداند. در ساخت بازی، طراحان تلاش زیادی داشتند تا شهرت نام تجاری Call of Juarez را پس از انتقاد منتقدان و از نظر تجاری ناموفق The Cartel حفظ کنند. در بازگشت به محیط غرب وحشی دو بازی اول این سری، طراحان تصمیم گرفتند بر اهمیت داستان سرایی در اسطوره سازی تمرکز کنند. آنها با استناد به ساختار روایی بر اساس Bastion، قصد داشتند از راوی غیرقابل اعتماد بازی برای بررسی خط باریک بین واقعیت و تخیل در ایجاد افسانه های برخی از شناخته شده ترین چهره های غرب استفاده کنند.

 

Call of Juarez: Gunslinger بر خلاف بازی های قبلی در سری Call of Juarez، تنها یک شخصیت بازیکن وجود دارد – یک داستان سرای جایزه بگیر که  Silas Greavesنام دارد. هر سطح در بازی دارای یک سری اهداف اصلی است که باید با حرکت بازیکن در نقشه به ترتیب تکمیل شوند. سلاح های موجود شامل هفت تیر، تیربار، وینچستر، شاتگان، شاتگان لوله کوتاه، سلاح دور برد و دینامیت است. سلاح‌های منحصر به‌فرد و قدرتمندتر نیز می‌توانند با ادامه بازی بازیکن باز شوند. همچنین با پیشروی در بازی می توان امتیاز های بدست آمده را در قسمت Skills بکار گرفت و ویژگی های جدیدی را برای شخصیت بازی آزاد کرد.

 

Gunslinger عموماً نقدهای مثبتی دریافت کرد و منتقدان داستان سرایی، مکانیک تیراندازی به سبک آرکید سریع، گرافیک، صداپیشگی و طنز را تحسین کردند. این بازی یک موفقیت تجاری بود و بعد از Far Cry 3: Blood Dragon به دومین عنوان پرفروش دیجیتالی یوبی سافت در سال 2013 تبدیل شد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Core2 Duo E4400 @ 2.00GHz / AMD Athlon 64 X2 3800+ Intel Core2 Duo E6850 @ 3.00GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3400+
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 7200 GS (512MB) / AMD Radeon HD 4350 (512MB) NVIDIA GeForce 8500 GT (1GB) / AMD Radeon HD 4650 (1GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 5 GB

Call of Juarez: Gunslinger

10/12/2019
Techland
Ubisoft
+18
حجم دانلود: 2.13 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

hos3ein_devil نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ گزارش

سلام ببخشید پسورد کرک رو بی زحمت قرار بدید

پاسخ اپراتور (۲۴ شهریور ۱۴۰۳)
GBAZ2023
ارسال پاسخ
alirzc نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ گزارش

سلام فارسیه؟

پاسخ اپراتور (۲ مرداد ۱۴۰۳)
سلام خیر
ارسال پاسخ
rashid نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۲ گزارش

برای کسایی ک سیستم چندان قوی نداشته باشن بهترین گزینه برای تجربه west با گرافیک قابل قبول و گیم پلی اعتیاد اوره و اون دورانی که منتشر شد حکم رد دد رو داشت

ارسال پاسخ
1