Dead Space 3

Dead Space 3

یک فضای بی روح و بی انتها. اثری از حیات بیگانه ها نیست
۱۰ | ۷.۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Dead Space 3 عنوانی در سبک ترسناک است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده. زاویه دوربین این بازی به صورت سوم شخص است. این عنوان تاکنون برای کنسول‌های PS3، Xbox 360 و PC منتشر شده. این بازی سومین قسمت مجموعه ی Dead Space است. GamePlay بازی نسبت به قبل تغییرات بسیاری داشته و کمی از سبک اصلی خود دور شده و اکشن سریع‌تری نسبت به قبل پیدا کرده. 

 

تولید این بازی در سال ۲۰۱۱ و پس از انتشار Dead Space 2 آغاز شد. در ابتدا به عنوان یک تجربه متمرکز بر ترس برنامه ریزی شده بود، اما مسیر آن به کلی تغییر کرد و منجر به معرفی عناصر اکشن بیشتر، کمرنگ شدن مضامین ترسناک در این عنوان شد. GamePlay بازی بر اساس تنظیمات جدید و محیط های بازتر تنظیم شد و داستان آن نیز به گونه ای نوشته شد تا پرونده‌ی این مجموعه در انتها بسته و به تمامی سوالات باقیمانده پاسخ داده شود. 

 

بازیکن نقش مهندس سفینه فضایی، Isaac Clarke را بر عهده می گیرد و او را از منظر سوم شخص کنترل می کند. بازیکن در محیط‌های مختلفی حرکت می‌کند، به ویژه در سیاره پوشیده از یخ Tau Volantis، تکمیل ماموریت‌های مبتنی بر روایت، حل پازل‌های مبتنی بر فیزیک و المان های محیطی، و مبارزه با هیولاهایی به نام Necromorphs. علاوه بر حرکت استاندارد، Isaac  می‌تواند از نردبانها بالا برود تا به سکوهای بالاتر برسد و از برخی از سطوح عمودی راحت تر عبور کند. در مجموع کنترل شخصیت اصلی بازی روان تر از قبل است و بازیکن آزادی عمل بیشتری از لحاظ حرکتی در نبردهای بازی خواهد داشت. در طول برخی از بخش‌ها، Isaac  می‌تواند فضای بیرونی را نیز کاوش کند، هرچند که او اکسیژن محدودی دارد. برخی از مناطق در قسمت های فاقد جاذبه هستند و در فضا معلق بوده و Isaac  از لباس مخصوص خود برای کشف بازیافتی ها و سفینه های فضایی دست نخورده نیز استفاده می کند. 

 

بازیکن می‌تواند با استفاده از ایستگاه‌های خاصی که در محیط بازی تعبیه شده، سلاح خود را تقویت و یا دست کاری کند، سلاح‌های جدید، مهمات مختلف و لباس‌ها و زره‌های متعددی بسازد. هر کدام از این موارد قابلیت خاص خود را دارند و تاثیر مستقیم روی GamePlay بازی می‌گذارند. از این رو باید GamePlay این قسمت از مجموعه را یکی از Shooter های سوم شخص موفق زمان خود دانست. و بسیاری از طرفداران سابق این مجموعه از روند تازه ی این بازی رضایت کامل داشتند. با وجود گیم پلی بسیار جذاب، بازی همچنان از اصل خود و ترس و وحشتی که امضای آن محسوب می شد، دور نشده است. البته این موضوعی است که به سلیقه ی مخاطب بستگی خواهد داشت. 

 

سکانس آغازین، که در دو قرن گذشته اتفاق می افتد، یک تیم نظامی را نشان می دهد که در حال بازیابی یک شیء ناشناخته به نام Codex هستند. فرمانده تیم، زیردستان باقی مانده خود را می‌کشد، داده های Codex را پاک می کند و سپس خودکشی می کند. داستان به زمان حال بازمیگردد، جایی که Isaac  توسط دو دوست قدیمی خود نجات داده می‌شود تا به آنها کمک کند که Ellie را پیدا کنند و از شیوع Necromorph که توسط گروهی شرور آغاز شده است، فرار کنند. Isaac  همراه با Carver ، Norton ، Santos و Buckle به محل احتمالی Ellie می رود. آنها با نجات Ellie، سفینه متروکه در مدار Terra Nova را بررسی می کنند و شواهدی از تحقیقات گذشته در مورد Necromorph ها کشف می کنند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium D 940 @ 3.20GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core BE-2300 Intel Core2 Quad Q9650 @ 3.00GHz / AMD A10-9700
حافظه 2 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 6800 (512MB) / AMD Radeon X1600 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 690 (1.5GB) / AMD Radeon HD 7990 (1.5GB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 10 GB

Dead Space 3

05/02/2013
Visceral Games
Electronic Arts
+18
حجم دانلود: 4.18 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

bahram نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ گزارش

سلام ایا زیرنویس فارسی هم داره/

پاسخ اپراتور (۵ شهریور ۱۴۰۳)
سلام خیر
ارسال پاسخ
AmirHossein Safdarian نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ گزارش

ba salam kei ezafe mikonid?

ارسال پاسخ
2