The Medium

The Medium

زمان مجازات عدالت گریزان فرا رسیده
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18


افشای حقایق با نیرو های ماورایی



داستان بازی در مورد زن جوانیست که با از دست دادن پدرش که به تازگی فوت کرده دست و پنجه نرم می کند. او یک تماس عجیب دریافت می کند، که شروع یک رمز و راز عجیب و غریب است که به گذشته او و قدرت های ماورایی او مربوط می شود این قدرت ها به او اجازه می دهند با مردگان گفتگو و تعامل داشته باشد و همچنین می تواند و ارد دنیای جهنمی آنها شود.

کشف یک معمای تاریک که فقط یک Medium قادر به حل آن است. دنیای واقعی و دنیای ارواح را همزمان کاوش کنید. از توانایی‌های روانی خود برای حل پازل‌هایی که هر دو جهان را در بر می‌گیرند استفاده کنید، اسرار بسیار آزاردهنده‌ای را کشف خواهید کرد. باید سعی کنید از رویارویی با "The Maw" (هیولایی که از یک تراژدی غیرقابل توصیف متولد شده است)  جان سالم به در ببرید.

این یک بازی ترسناک روان‌شناختی سوم شخص است که دارای روند دوگانه و یک موسیقی متن اصلی است که توسط Arkadiusz Reikowski و Akira Yamaoka ساخته شده است.


تجربه ی ارتباط بین هر دو دنیا



از توانایی‌های روانی منحصربه ‌فرد برای کسانی که این هدیه را دارند، استفاده کنید. بین واقعیت ها سفر کنید یا هر دو را همزمان کشف کنید. از تجربه خارج از کالبد برای بررسی مکان هایی استفاده کنید که خود دنیای واقعی شما نمی تواند به آنجا برود. سپرهای انرژی ایجاد کنید و انفجارهای روحی قدرتمندی را برای زنده ماندن از دنیای ارواح و خطرات ماورایی آن ارائه دهید.

به عمق این داستان مبهم بپردازید، جایی که هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست و همه چیز جنبه دیگری دارد. به عنوان یک Medium بیشتر از دیگران می بینید، می شنوید و تجربه می کنید، و با هر دیدگاه جدید، برداشت خود را از آنچه در استراحتگاه نیوا رخ داده تغییر می دهید.

روند منحصر به فرد این بازی که در دو جهان به طور همزمان پخش می شود، باعث می شود بتوانید دنیای فیزیکی و دنیای ارواح را به طور همزمان کاوش کنید و از تعاملات بین آنها برای حل پازل هایی با واقعیت دوگانه، باز کردن مسیرهای جدید و بیدار کردن خاطرات رویدادهای گذشته استفاده کنید.


 مجازات عدالت گریزان


دنیای ارواح Medium آینه‌ ای تاریک از واقعیت ماست، مکانی تلخ و ناراحت‌ کننده که در آن اعمال و رفتار مجازات نشده، صورت شیطانی و اسرار پلید خود را نشان می‌دهند و می‌توانند شکلی به خود بگیرند. این جهان با الهام از نقاشی‌های Zdzisław Beksiński، سوررئالیست دیستوپیایی لهستانی که در سطح بین‌ المللی به دلیل سبک متمایز و شوم خود شناخته شده است، اختراع و طراحی شده است.

به لطف موسیقی متن اصلی «دوگانه» که توسط دو موسیقی دان نامدار Akira Yamaoka و Arkadiusz Reikowski ساخته شده است، خود را در فضای بازی غرق کنید. Yamaoka یک آهنگساز افسانه ای ژاپنی است که بیشتر به خاطر کارش در مجموعه Silent Hill شناخته می شود. Reikowski نامزد جوایز موسیقی هالیوود در رسانه‌ هاست که روی بازی‌های ترسناک تحسین‌شده‌ای مانند Blair Witch، Layers of Fear و Observer کار کرده است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 10 x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-6600 @ 3.30GHz | AMD Ryzen 5 2500X Intel Core i5-9600 @ 3.10GHz | AMD Ryzen 7 3700X
حافظه 8 GB 16 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 (4GB) / AMD Radeon R9 390X (4GB) NVIDIA GeForce GTX 1660 (G6B) / AMD Radeon RX 6800 (6GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 12
ذخیره‌سازی 44 GB
هشدار: خطر افشای روند بازی

این قسمت حاوی اطلاعاتیست که ممکن است داستان بازی را افشا کند !

The Medium

28/01/2021
Bloober Team
Bloober Team
+18
حجم دانلود: 19 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄