Medal of Honor: Airborne

Medal of Honor: Airborne

از فراز آسمان به سوی خط مقدم
۱۰ | ۷.۹
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Medal of Honor: Airborne یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط EA Los Angeles توسعه یافته و در آگوست 2007 بر روی تلفن های همراه در سراسر جهان منتشر شد در تاریخ سپتامبر 2007 برای مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس 360 ارائه شد و برای پلی استیشن 3 در نوامبر 2007 عرضه شد. این یازدهمین قسمت از سری مدال افتخار است و از موتور Unreal Engine 3 استفاده می کند. در حالت تک نفره بازی، بازیکنان نقش یک چترباز آمریکایی در لشکر 82 هوابرد ایالات متحده را بر عهده می گیرند که با چتر در خط مقدم می آیند. با اسکادران های خود و مبارزه با نیروهای دشمن در شش ماموریت بزرگ که در نیمه دوم جنگ جهانی دوم انجام می شود. 

 

برخلاف بازی های قبلی این سری که از سبک خطی گیم پلی در حالت تک نفره خود استفاده می کردند، که در آن نقطه شروع و جهت از قبل مشخص شده است، Airborne از سبک گیم پلی غیرخطی تری در هر دو حالت استفاده می کند، به این صورت که بازیکنان می توانند بازی خود را شروع کنند. در هر نقطه از نقشه که دوست دارند فرود می آیند و لازم نیست اهداف یا مامورت ها را لزوما به ترتیب انجام بدهند. این بازی برای نسخه‌های PC و PlayStation 3، نسبت به نسخه Xbox 360، نقدهای مطلوب‌تری دریافت کرده است. در ابتدا برنامه ریزی شده بود که این بازی Playstation 2، Wii و Xbox هم عرضه شود، اما این تصمیم بعداً لغو شد.

 

بازیکنان به سه دسته مختلف از سلاح‌ها دسترسی دارند که می‌توانند در نبردها از آنها استفاده کنند، تفنگ‌های پوششی، مسلسل‌های سبک، تفنگ‌های خودکارسنگین، شاتگان و ضد تانک. سلاح کمری که دارای مهمات بی نهایت هستند و عمدتاً به عنوان پشتیبان در هنگام اتمام مهمات سلاح های اصلی استفاده می شوند و نارنجک. مکانیک های بازی سنتی برای بازی مانند خم شدن یا حالت سینه خیز، کشیدن ضامن نارنجک و نگه داشتن آن قبل از پرتاب یا توانایی یواشکی بیروت آمدن از محل سنگرگیری برای شلیک به دشمنان تکمیل شده است. در حالی که بازیکنان ممکن است در نبرد نزدیک با حریفان نیز درگیر شوند. مانند بسیاری از بازی‌های سری Medal of Honor، بازیکنان دارای نوار سلامتی هستند که به چهار واحد تقسیم می‌شود که هنگام آسیب دیدن شروع به کم شدن می‌کند. اگر بازیکن از آسیب دیدن خودداری کند، نوار سلامت فعلی در حال تخلیه به مرور زمان بازسازی می‌شود، اما هر یک نوار کامل خالی شود، بازیکن را ملزم به یافتن بسته های کمک‌های اولیه می‌کند. علائم نمایش دهنده وضعیت های مختلف (HUD) به بازیکن این امکان را می‌دهد تا از سلاح‌هایی که استفاده می‌کند، مقدار مهمات موجود در آن و در دسترس بودن آن، تعداد نارنجک‌هایی که دارند، و قطب‌نمایی که محل حضور متحدان و دشمنان را ردیابی می‌کند، پیگیری کند. همراه با نشانگرهایی که نشان می دهد بازیکن از کدام جهت آسیب دیده است و نارنجک های در حال انفجار در کدام زاویه فرود آمده اند.

 

قابلیتی که Medal of Honor: Airborne را در این سری منحصربه‌فرد می‌کند، این است که بازیکنان می‌توانند مکانی را که به عنوان چترباز در میدان جنگ در هر دو حالت فرود می‌آیند، انتخاب کنند. هنگامی که یک بازیکن شروع به فرود بر روی نقشه ای می کند که روی آن می جنگد، می توان انتخاب کرد که از کجا شروع کرد، سرعت فرود را کنترل کرد و انعطاف پذیری و استراتژی بهتری در مورد نحوه برخورد با دشمنان وجود ترتیب داد و همچنین می توان با لگد زدن به دشمنانی که روی سر آنها فرود می آییم از آنها پذیرایی کنیم.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Celeron 3.06GHz / AMD Athlon 64 3800+ Intel Pentium D 3.40GHz / AMD Athlon 64 X2 3800+
حافظه 1 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 6600 GT (128MB) / AMD Radeon X1300 Pro (128MB) NVIDIA GeForce 7800 GS (256MB) / AMD Radeon X1800 GTO (256MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 9 GB

Medal of Honor: Airborne

28/08/2007
EA Los Angeles
Electronic Arts
+18
حجم دانلود: 3.04 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄