Need for Speed: The Run

Need for Speed: The Run

یک جریان بدون توقف، سواره یا پیاده
۱۰ | ۶.۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+15

بازی Need for Speed: The Run در سال 2011 با سبک مسابقه و رانندگی (Racing -Driving) به بازار عرضه شد. این بازی هجدهمین سری از بازی‌های Need For speed است. ویژگی اصلی این سری از بازی‌ها، مسابقات رانندگی خیابانی است که در این سری هم با افزایش جاده‌های موجود در بازی و اضافه شدن تنوع در اتومبیل‌ها این اصل به صورت مناسبی حفظ شده‌ است. مسابقات چند‌نفره جذاب و حالت داستانی بازی برای اشخاص طرفدار این سبک با توجه به تغییراتی مثبت در رانندگی‌ها نسبت به سری پیشین، این بازی را به یکی از بهترین نسخه‌های Need For Speed تبدیل کرده ‌است. از لحاظ جزئیات موجود در بازی می‌توان به حالت‌های مختلف در نظر گرفته شده برای جاده‌ها و سختی بازی اشاره داشت، همچنین تعویض ماشین در حین مسابقه، یا حرکت‌های سرعتی در رقابت از جمله ویژگی‌های این بازی است. این بازی در کنترل اتومبیل، چیزی بین رانندگی‌های فانتزی و شبیه‌سازی را ارائه می‌کند که از این نظر هم می‌تواند جذابیت‌های نزدیک به واقعیت را داشته باشد و هم می‌تواند از لحاظ تغییرهای ناگهانی برای بازیکن لذت بخش باشد. به نظر می‌رسد طراحان این بازی از جهات مختلف پیشرفت‌‌های مناسبی را برای بازی ایجاد کرده‌اند.

 

Need for Speed: The Run یک بازی ویدئویی مسابقه ای و هجدهمین عنوان از سری Need for Speed است. بازیکنان در مسابقات خیابانی در مکان‌های دنیای واقعی در ایالات متحده شرکت می‌کنند. بیش از 300 کیلومتر (190 مایل) جاده وجود دارد که سه برابر بیشتر از Hot Pursuit است که آن را به بزرگترین بازی Need For Speed در حال انتشار در زمان خود تبدیل می کند.  بازی بعد از خروج از گاراژ و عبور از مرکز شهر، در حالی که بازیکنان در رتبه ی 210 قرار دارند شروع میشود. بازیکنان باید همینطور از حریفان سبقت بگیرند و در هر مرحله تعداد رتبه ی بخصوصی را کسب کنند تا بتوانند در جریان مسابقات باقی بمانند. خودروها بر اساس عملکرد به دو دسته تقسیم می شوند. در طول مسابقه، بازیکن می تواند وارد پمپ بنزین شود تا وسیله نقلیه مورد استفاده خود را تغییر دهد و شخصی سازی های لازمه را انجام دهد. اما نباید وقت زیادی در پمپ بنزین بگذرانید چراکه جریان مسابقه متوقف نمی شود و خودروهای دیگر تخته گاز در حال   ادامه دادن هستند. برخلاف عناوین قبلی Need for Speed، عنوان The Run دارای بخش هایی است که بازیکن از ماشین خود خارج می شود و اتفاقانی درحالت پیاده صورت می گیرد که شامل MiniGame می باشد. به این معنا که از شما می خواهد تا کلید هایی ترکیبی را روی Keyboard یا روی Gamepad خود فشار دهید.

 

یک سیستم امتیاز دهی همراه با کسب تجربه (XP) برای باز کردن قفل ماشین ها و رویدادها در مسابقات چند نفره و سری چالش استفاده می شود. این بازی همچنین دارای یک گزینه Rewind است که به بازیکن اجازه می‌دهد در صورت خراب کردن وسیله نقلیه خود، مجدداً از آخرین نقطه Checkpoint خود را راه اندازی کند یا وسیله نقلیه خود را در اثر برخورد یا فرصت از دست رفته به عقب برگرداند. برگشت‌ها فقط در مقادیر محدود در دسترس هستند زیرا مقدار آنها بسته به درجه سختی انتخاب شده توسط بازیکن بستگی دارد. Easy دارای 10 Rewind، Normal دارای 5 Rewinds، Hard دارای 3 Rewind، و Extreme دارای 1 Rewind، است.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 7 (SP1) x64
پردازنده Intel Core Duo U2500 @ 1.20GHz / AMD Athlon X2 Dual Core 3250e Intel Core2 Quad Q9000 @ 2.00GHz / AMD Phenom II P940 Quad-Core
حافظه 3 GB 4 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 9800 GT (512MB) / AMD Radeon HD 4870 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 560 (1GB) / AMD Radeon HD 6950 (1GB)
DirectX DirectX 10 DirectX 11
ذخیره‌سازی 18 GB

Need for Speed: The Run

15/11/2011
EA Black Box
Electronic Arts
+15
حجم دانلود: 4.33 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄