Need for Speed: Underground 2

Need for Speed: Underground 2

من اعتقادی به شانس ندارم، اما به خودم ایمان دارم
۱۰ | ۹.۱
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

Need for Speed: Underground 2 یک بازی ویدئویی مسابقه ای است که در سال 2004 توسط EA Black Box توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این هشتمین قسمت از سری Need for Speed و دنباله مستقیم Need for Speed: Underground است. این عنوان برای مایکروسافت ویندوز، گیم کیوب، پلی استیشن 2 و ایکس باکس توسعه منتشر شد. نسخه های Game Boy Advance و Nintendo DS توسط Pocketeers و نسخه قابل حمل پلی استیشن با عنوان Need for Speed: Underground Rivals توسط Team Fusion ساخته شده است. نسخه دیگری برای تلفن های همراه نیز توسعه یافت. این عنوان از نظر تجاری نیز موفق بود و حدود 11 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت و رکوردهای فروش را در بریتانیا شکست.

 

در این بازی مستلزم به ارتقاء ماشین‌ها برای باقی ماندن در مسابقات خیابانی هستید. Need for Speed: Underground 2 چندین ویژگی جدید از جمله شخصی‌سازی گسترده‌، روش‌های جدید انتخاب مسابقات را در شهری به نام Bayview ارائه می‌کند. Brooke Burke صدای پیشه ی Rachel Teller است، شخصی که بازیکن را در طول بازی راهنمایی می کند. خط داستانی بازی در یک کتاب کمیک ارائه شده است. نسخه ی Nintendo DS ویژگی جدیدی را معرفی می کند که در آن بازیکن می تواند تزئینات سفارشی را برای هر وسیله نقلیه ای در بازی طراحی کند.

 

داستان بازی از جایی شروع می شود که بازیکن (Eddie) و باند خیابانی اش، "The Eastsiders" را به همراه Melissa در شهر المپیک شکست داد و اکنون به عنوان بهترین مسابقه دهنده خیابانی در شهر المپیک مورد احترام است. پس از یک مسابقه، بازیکن توسط یک مرد ناشناس با "دعوتنامه" برای پیوستن به تیمش فراخوانی می شود و او "دوست ندارد جواب نه بشوند". بازیکن بدون پاسخ به تماس پایان می‌دهد و شروع به رانندگی به طرف یک مهمانی می‌کند، اما توسط یک جیپ هامر H2 مورد حمله قرار می گیرد و نیسان Skyline GT-R او، ویران میشود. مردی با خالکوبی داس روی دستش تماس می گیرد تا تأیید کند که "به مشکلی رسیدگی کرده است".

 

شش ماه بعد، بازیکن با یک یادداشت آرزوی خوشوقتی از Samantha که به دوست او، Rachel Teller نیز اشاره دارد، سوار هواپیما می شود. بازیکن به Bayview می رسد، اولین ماشین خود را با استفاده از پولی که بیمه بخاطر ماشین از دست رفته اش به او داده است یک Nissan 350Z، خریداری می کند و دوباره مسابقه را آغاز می کند. این بازیکن به زودی از برنده شدن در مسابقات به شهرت میرسد و توجه حامیان مالی "The Wraiths" و رهبر آنها، Caleb Reece را به خود جلب می کند. مشخص می شود که Caleb همان راننده ی جیپ هامری است که ماشین این بازیکن را در شهر المپیک خراب کرد. داستان در این قسمت به اوج جذابیت خود میرسد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 7 32/64
پردازنده Intel Pentium III 1400 @ 1400MHz | AMD Athlon XP 1500+ Intel Pentium 4 2.66GHz | AMD Athlon XP 1800+
حافظه 256 MB 512 MB
گرافیک NVIDIA GeForce2 MX (32MB) / AMD RADEON 7500 (32MB) NVIDIA GeForce4 Ti 4800 SE (128MB) / AMD RADEON 9000 (128MB)
DirectX DirectX 8 DirectX 8
ذخیره‌سازی 2 GB

Need for Speed: Underground 2

09/11/2004
EA Black Box
Electronic Arts
+7
حجم دانلود: 1 GB
کد بازی:

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۵
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

emdkazemi نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۲ گزارش

به شدت منتظر این بازیم

ارسال پاسخ
amirali_td نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ گزارش

خوب کی میاد این لعنتی !

ارسال پاسخ
3
amirali_td نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ گزارش

دورود عزیز کی میاد این گیم؟

ارسال پاسخ
3