Need for Speed: Undercover Remastered

Need for Speed: Undercover Remastered

می خواهی همه چیز را بدانی ؟! باید یکی از خودشان باشی
۱۰ | ۵
PC قابل اجرا در ویندوز
+12

Undercover دوازدهمین عنوان از سری بازیهای مسابقه‌ای پرآوازه‌ی Need for Speed است که در سال 2008 ساخته شد. این عنوان تا کنون برای PC، PS2 و PS3 منتشر شده است. NFS همیشه یکی از خاطره‌انگیزترین و جذاب‌ترین مجموعه‌های سبک مسابقه‌ای بوده و عناوین بسیاری با ساختارها و چارچوب‌های متنوع به دنیای بازیهای رایانه‌ای ارائه داده است. Undercover به دوران اوج مجموعه برمیگردد؛ دقیقا بعد از عناوین بسیار خوبی همچون Most Wanted و Carbon معرفی شد. 

 

جهان بازی شهر ساحلی خیالی Tri-city Bay را به تصویر میکشد؛ جهانی باز که شما میتوانید با هر ماشینی که دوست داشته باشید خیابان‌ها و بزرگراه‌های آن را طی کنید. با این حال مثل 2 عنوان قبل، این امکان در بازی وجود ندارد که تا محل هر مسابقه و یا چالش رانندگی کنید و مراحل از طریق منوی بازی انتخاب میشوند. تنوع محیط‌های مختلف جذابیت بازی را دو چندان کرده است. از مسیرهای کوهستانی گرفته تا خیابان‌های داخل شهر و مناطق حومه‌ای در گوشه کنار نقشه‌ی بزرگ بازی، نسبت به زمان خود به خوبی طراحی و پرداخته شده‌اند. جهان بازی تغییر روز و شب ندارد و بیشتر مراحل و مسابقات در روشنایی روز اتفاق میافتند. نسبت به قبل تعداد ماشین های بیشتری در بازی گنجانده شده و برخی از آنها نیز به زیبایی و مشابه نمونه‌های واقعی‌شان طراحی شده‌اند. سیستم ارتقاء و تزئین ماشین‌ها نیز تقریبا مثل سابق در بازی وجود دارد.  

 

همانطور که اشاره کردیم، داستان بازی در شهر Tri-city Bay جریان دارد. اداره‌ی پلیس این شهر پی برده که گروهی سازمان‌یافته و قدرتمند، پشت پرده مسابقات خیابانی غیرقانونی فعالیت دارند و هدف آنها قاچاق خودروهای سرقتی از شهر است. در این میان یک مامور مخفی که در رانندگی تبهر دارد، ماموریت دارد که به این شبکه زیر زمینی نفوذ کند و از فعالیت‌های غیرقانونی این گروه اطلاعات کسب کند. روایت داستان بازی نیز درست مثل قسمت های قبل با استفاده از تکه فیلم‌هایی بین مسابقات روایت میشود. 

 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 32/64 Windows 10 32/64
پردازنده Intel Pentium 4 3.00GHz / AMD Athlon XP 1800+ Intel Core2 Duo E4600 @ 2.40GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+
حافظه 1 GB 2 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 6500 (128MB) / AMD RADEON 9500 (128MB) NVIDIA GeForce 8500 GT (256MB) / AMD Radeon HD 2400 (256MB)
DirectX DirectX 9 DirectX 9
ذخیره‌سازی 6 GB

Need for Speed: Undercover Remastered

18/11/2008
EA Black Box
Electronic Arts
+12
حجم دانلود: 3.32 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
پشتیبانی از کنترلر

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄