Need for Speed: Rivals

Need for Speed: Rivals

سـرعـت، تنها کاریست که دوست دارم انجام دهم
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+7

در تمام طول نصب بازی آنتی ویروس غیرفعال باشد.

در صورت اجرا نشدن کرک بازی توسط انتی ویروس پاک شده است و باید انتی ویروس را غیر فعال کرده و پوشه بازی را در Exclution انتی ویروس قرار داده و از لانچر داخل صفحه بازی چرخ دنده را زده و بازنشانی کرک را بزنید.



Need for Speed: Rivals در ادامه سری بازی‌های محبوب رانندگی Need for Speed یا در اختصار NFS در سال ۲۰۱۴ به بازار آمد.  در این بازی، بازیکن علاوه بر نقش یک راننده قانون شکن، می تواند نقش پلیس را نیز تجربه کند. بازیکن در بازی می تواند با جمع آوری امتیازات لازم، خودرهای مورد علاقه خود را خریداری کند اما در صورتیکه توسط مامورین دستگیر شود هرچه در اختیار دارد و تمام امتیازاتش از بین می‌رود. در طرف دیگر، بازیکن می‌تواند به عنوان یک مامور پلیس می‌تواند رانندگان خلافکار را با استفاده از ابزارهای مختلف دستگیر کند. بازی از نظر گرافیکی و صداگذاری بسیار دقیق طراحی شده و جزئیات خودروها نیز به جذابیت بازی اضافه می کند. این بازی می تواند برای طرفداران سری بازی های Need for Speed و طرفداران بازی های اتومبیل رانی جذاب باشد.

 

بیشتر داستان از طریق دموها اتفاق می افتد و شخصیت منتخب نظرات خود را درباره رویدادهای جاری بازی بیان می کند. پیشرفت داستان از طریق تکمیل لیست های سرعت به عنوان یک مسابقه دهنده یا تکالیف به عنوان یک پلیس انجام می شود. طراحی نقشه از جنبه های مختلف از چشم اندازهای آمریکا الهام گرفته شده است، به طوری که نقشه جهان باز این مکان شامل بیش از 100 مایل (160 کیلومتر) جاده است. ضلع شمالی نقشه از شهرهای ساحلی کالیفرنیا مانند سانتا مونیکا الهام گرفته شده است، ضلع شرقی جنگل قرمز کالیفرنیای شمالی و دامنه کوه برفی بر اساس کوه‌های راکی در کلرادو، جنوب صحرای صخره‌ای بر اساس گرند کنیون در آریزونا است. بخش‌های غربی و مرکزی نقشه بر اساس مناطق روستایی آمریکاست.

 

نقش ها و پیشروی ها

پس از تکمیل مقدمه (آموزش)، بازیکنان یک جناح - پلیس یا مسابقه دهنده - را برای شروع کارهای خود انتخاب می کنند. بازیکنان می توانند در یک مخفیگاه  بین مسابقه دهنده (Racer) یا نیروی پلیس (Cop) جابجا شوند. پلیس می تواند مسیرهای مختلف ماموریت را برای گشت زنی، مخفیانه و اجرای قانون انتخاب کند.

 

ماموریت ها

Rivals دارای یک سیستم پیشرفت برای پلیس و مسابقه دهنده است. پیشرفت با استفاده از Speedlists برای Racer و Assignments برای Cop انجام می‌شود، که مجموعه‌ای از اهداف هستند که شامل رانندگی خطرناک، مانورها و رتبه‌ بندی مسابقه می‌شوند. پس از تکمیل هر مجموعه از اهداف، سطح بازیکن افزایش می‌یابد و محتوای جدیدی را باز می‌کند و مجموعه دیگری از اهداف برای انتخاب به او ارائه می‌شود.

 

سیستم سلاح ها

همانند Hot Pursuit 2010، بازیکنان می توانند از سلاح برای حمله به افراد دیگر یا دفاع استفاده کنند، خواه مسابقه دهنده یا پلیس باشند. بازیکنان می توانند از دو اسلحه از شش اسلحه هر طرف تجهیز شوند و اسلحه ها را می توان ارتقا داد، اگرچه ارتقاها بر اساس سطح ماشین مورد استفاده محدود هستند. پلیس می تواند از میان ESF (میدان الکترواستاتیک)، EMP (پالس الکترومغناطیسی)، امواج ضربه ای، موانع جاده، درخواست پشتیبانی با هلیکوپتر، یا نوارهای میخ دار را انتخاب کند و سلاح ها را نیز می توان تقویت کرد. مسابقه          ‌دهنده‌ها می‌توانند ESF، EMP، موج ضربه‌ای، پارازیت‌ها، مین های غافلگیرکننده و توربو را انتخاب کنند.

 

اصلاح خودرو

Rivals همچنین برخی از ویژگی‌های گیم‌پلی عناوین قبلی Underground را با نشانه‌هایی از شخصی‌سازی زیبایی خودرو، مانند رنگ‌آمیزی، برچسب‌ها، رینگ‌ها و پلاک‌ها و رنگ‌های قابل تغییر، و همچنین عملکرد خودرو، و «تکنولوژی تعقیب» مختلف را به کار می‌گیرد. به استثنای Aston Martin Vanquish (و اکثر ماشین‌های DLC)، همه ماشین‌های بازی در حالت مسابقه‌ای یا پلیسی موجود هستند.

 

نقشه و پس زمینه

بازی Need for Speed Rivals در منطقه خیالی Redview County اتفاق می افتد. محیط جهان باز دارای تنظیماتی مشابه با Most Wanted است، با چندین پرش، تله سرعت، و ماشین‌های قابل بازشدن، و همچنین میانبرهایی که روی نقشه نشان داده نمی‌شوند.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP2) x86 Windows 7 (SP2) x64
پردازنده Intel Core2 Duo E4600 @ 2.40GHz | AMD 2.8 GHz Athlon X2 Intel Core2 Quad Q9000 @ 2.00GHz | AMD FX-6100 Six-Core
حافظه 4 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce 8800 GT (512MB) / AMD Radeon HD 3870 (512MB) NVIDIA GeForce GTX 660 (3GB) / Radeon HD 7870 (3GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 10 GB

Need for Speed: Rivals

15/11/2013
Ghost Games
Electronic Arts
+7
حجم دانلود: 2.48 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

از همین مجموعه

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴.۷
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

arefdashti نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ گزارش

سلام از کنترلر پشتیبانی میکنه؟

ارسال پاسخ
amir نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۷ گزارش

سلام روی 32 بیتی هم میاد؟

پاسخ اپراتور (۲۷ تیر ۱۴۰۳)
سلام فکر نمیکنم
ارسال پاسخ
sadrahajiiii نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ گزارش

روی ویندوز 10 میاد؟

پاسخ اپراتور (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سلام بله.
ارسال پاسخ