Terminator: Resistance

Terminator: Resistance

برنده یا بازنده، این جنگ باید تمام شود
۱۰ | ۴
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

بازیTerminator: Resistance یک بازی سبک تیراندازی اول شخص است که در سال 2019 برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و اکس باکس وان توسط کمپانی Teyon توسعه یافته و توسط کمپانی Reef Entertainment به بازار عرضه شده است. این بازی به صورت تک نفره قابل انجام است و همانطور که از اسمش برمی‌آید از فیلم‌های Terminator الهام گرفته شده است. داستان بازی در دنیایی پساآخرالزمانی و ۳۰ سال پس از اتفاقات فیلم Terminator 2: Judgment Day در سال 2028 و 2029 در شهر لس آنجلس جریان دارد. 

 

داستان بازی شاخه‌ای از داستان مجموع فیلم‌های این عنوان است؛ در سال 1997 یک سیستم هوش مصنوعی متعلق به ارتش به خودآگاهی می‌رسد و تصمیم می‌گیرد که علیه انسان‌ها قیام کند و برای این کار حمله‌ای هسته‌ای علیه انسان‌ها ترتیب داد. تنها تعداد اندکی از انسان‌ها از این حمله جان سالم به در بردند و یک گروه مقاومت تشکیل دادند تا با ربات‌هایی که از طرف این هوش مصنوعی متخاصم برای کشتن تمامی انسان‌ها گماشته شده‌اند، مبارزه کنند. شما در نقش یک عضو این گروه به نام جیکوب ریورز (Jacob Rivers) بازی می‌کنید که باید از حمله‌ی ربات‌ها جان سالم به در ببرد و همزمان به دنبال راهی باشد تا این هوش مصنوعی را تضعیف کند. بازی چند پایان دارد و بنا بر تصمیمات شما در طول بازی، پایان متفاوتی رقم خواهد خورد. 

 

بازی فضاسازی مناسبی دارد، پرسه زدن در میان خرابه‌های به جا مانده از یک واقعه‌ی آخرالزمانی، فرار و پنهان ماندن از دید ربات‌ها و حتی درگیری‌های بازی، به خوبی طراحی شده‌اند. نورپردازی و صداگذاری، خصوصا صدای شلیک تفنگ ها بسیار گوش نواز است. اگر تمامی این موارد را کنار هم بگذاریم نتیجه را میتوان در چند کلمه خلاصه کرد؛ Terminator: Resistance بهترین عنوان اکشن-تیراندازی است که با اقتباس از فیلم‌های محبوب Terminator ساخته شده؛ به عقیده بسیاری از بازیکنان، این بازی بهترین بازی سری Terminator بوده است و آن را بسیار جذاب و راضی‌کننده توصیف کرده‌اند. در مجموع، موضوعی که موافقان و مخالفان این بازی روی آن توافق داشتند این است که اگر از طرفداران مجموعه Terminator و درب و داغون کردن ربات‌های شورشی هستید، از این بازی لذت خواهید برد!

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-4160 @ 3.60GHz / AMD FX-8350 Eight-Core Intel Core i5-8400 @ 2.80GHz / AMD Ryzen 5 2600
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 (2GB) / AMD Radeon RX 560 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 1070 (8GB) / AMD Radeon RX 590 (8GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 32 GB

Terminator: Resistance

15/11/2019
Teyon
Reef Entertainment
+18
حجم دانلود: 9.09 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۴
۵ | ۴

ثبت نظر من

😄

نظرات کاربران

Hassanking نوشته شده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۸ گزارش

خفن بود دمتون گرم👍👍👏

ارسال پاسخ