Remnant: From the Ashes

Remnant: From the Ashes

دروزاه هایی به جهان های موازی
۱۰ | ۸
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Remnant: From the Ashes عنوانی در سبک تیراندازی، اکشن-نقش آفرینی با زاویه دوربین سوم شخص است، که در سال 2019 برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی به بازار عرضه شد. این بازی فضایی پسا آخرالزمانی دارد و جهانی نابود شده و متفاوت از دنیای واقعی را به تصویر میکشد. نیرویی ماورایی و ناشناخته به نام “The Root” از بُعد و جهانی دیگر به دنیای انسانها حمله کرده و زمین و بشر را به مرز نابودی کشانده است. از آنجا که بازی در سبک نقش آفرینی ساخته شده است، بازیکن در نقش شخصیتی ناشناس و بازمانده از وقایع آخرالزمان به ماجرا وارد میشود. 


آن دسته از انسان ها که زنده مانده اند، به صورت گروهی و در پناهگاه هایی به نام “Ward” زندگی میکنند و به سختی به حیات خود ادامه میدهند. حال بازیکن یا بازیکنان از سوی این جبهه مقاومت مامور میشود تا به نوعی منشاء این نیروی ویرانگر را پیدا کرده و آن را نابود کند. تحقیقات بشر نشان داده که هسته اصلی دشمن در برجی واقع در یک جزیره قرار دارد و تنها با نابودی آن میتوان به این قائله خاتمه داد. بازیکن ماموریت خود را آغاز میکند و در همان اوایل کار به Ward شماره 13 میرسد و در این شهر زیر زمینی با دروازه ای برخورد میکند که در واقع راه سفر بین جهان های مختلف است. در اینجا شخصیتی به نام Ford به بازیکن معرفی میشود که ظاهرا محققی بوده و اکنون ناپدید شده و برای یافتن راهی برای غلبه بر دشمن باید وی را پیدا کنند. پس بازیکن برای یافتن Ford از دروازه که به آن Labyrinth گفته میشود کمک بگیرد و در دنیاهای مختلف به دنبال وی بگردد.


بازیکن ابتدا به جهانی نابود شده به نام Rohm سفر میکند. پادشاه این جهان که Undying King به معنای پادشاه نامیرا نام دارد و خود را در برجی محبوس کرده است، برای آنکه تسلیم Root نشود جهان خود را به همراه مردمانش نابود کرده است. پادشاه که از محل فورد خبر دارد، قبول میکند که در قبال انجام ماموریتی اطلاعات خود را در اختیار بازیکن بگذارد. بازیکن در این ماموریت باید به دنیای دیگری به نام Corsus که سیاره ای باتلاقی است سفر کند، موجودی به نام Guardian را بکشد و قلب آن را برای پادشان بیاورد.


پس از سفر به این سیاره و تصاحب قلب موجود مذکور بازیکن میتواند قلب را به پادشاه ببرد و یا آن را به ملک سابق Corsus بدهد که در ای صورت در ادامه باید برای کسب اطلاعات از مخفیگاه فورد، پادشاه Rohm را بکشد. در هر دو صورت بازیکن در ادامه باید به جهان Yaesha که فضایی جنگلی دارد سفر کند. در این جهان بازیکن خود را در میان جنگ داخلی بین ساکنان سیاره میابد و با شورشیان سیاره هم پیمان میشود. پس از مدتی جست و جو در این جهان بازیکن بلاخره فورد را پیدا میکند. فورد کلیدی را به بازیکن میدهد که به کمک آن میتواند دروازه ای در عمق Ward 13 را فعال کرده و به برج مذکور که هسته اصلی Root است رفته و آن را نابود کند. این برج در واقع Ward 17 و یکی از پناهگاه های بشر بوده است.


پس از بازگشت به Ward 13 بازیکن متوجه میشود که Root در اصل نتیجه تحقیقات فاجعه بار انسان ها برای دست یابی به ابعاد و جهان های دیگر بوده است. در این آزمایشات انسان ها سعی داشته اند تا با استفاد از ضمیر ناخودآگاه بشر، راهی به جهان های دیگر پیدا کنند. خود Root هم در واقع نشات گرفته از ضمیر یکی از افراد تحت این آزمایش بوده است که آن را Dreamer یا رویا پرداز خطاب میکنند. پس از آن بازیکن از طریق دروازه جدید به Ward 17 رفته و با Dreamer مبارزه کرده و وی را در ضمیرناخودآگاهش شکست میدهند. اما Dreamer پس از شکست به یکی از موجودات قدرتمند Root تبدیل میشود و بازیکن در نبردی سخت باید او را نیز شکست داده و Root را برای همیشه نابود کند. 

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i3-7350K @ 4.20GHz | AMD Ryzen 3 3250C Intel Core i5-4590 @ 3.30GHz | AMD Ryzen 5 3500C
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon RX 470/570 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon RX 480 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 31 GB

Remnant: From the Ashes

20/08/2019
Gunfire Games
+18
حجم دانلود: 23.1 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄