Get Even

Get Even

یک اکتشاف پـر درد سـر
۱۰ | ۷
PC قابل اجرا در ویندوز
+18

Get even یک بازی با یک سبک خالص نیست و در واقع ترکیب سبک تیرانداز اول‌شخص (FPS) با سبک‌های دیگر مثل ماجرایی و ترسناک (Adventure-Horror) می‌باشد. بازی توسط یک گروه سازنده مستقل لهستانی ساخته شده و در سال 2017 انتشار یافته است. بازی فقط دارای بخش تک‌نفره و داستانی بوده و تمرکز سازندگان بر روی شیوه روایت داستان بازی قرار داشته است. در بازی یک شخصیت محدود و ثابت برای کنترل وجود ندارد و بازیکن در نقش شخصیت‌های مختلف وارد شده و آن‌ها را کنترل می‌کند.

 

 تلفن همراه یکی از وسایل اصلی شخصیت داستان برای جستجوی سر‌نخ معماهاست. بازیکن با نفوذ در حافظه افراد مختلف و بازسازی این خاطرات اتفاق‌ها را لمس کرده و ابهامات را از بین می‌برد. در واقع نقش اصلی در حین بازی، نقش یک جستجوگر است. به دلیل فضای قدرتمند بازی حس همذات‌پنداری بازیکن به خوبی به چالش کشیده می‌شود و به شکل ناخود‌آگاه تمایل برای اتمام بازی و کشف کامل داستان در بازیکن بیدار می‌شود. بازیکن در حین انجام بازی در نقش‌های مختلفی ظاهر شده و در هر یک با خاطرات متفاوت و گاهی مشترک مواجه می‌‌شود. داستان بازی دارای پیچیدگی زیادی است و داشتن توجه بالا برای فهم جزئیات داستان ضروری است. داستان بازی حول محور اکتشاف اخیر یک پزشک نابغه می‌گردد. این اختراع وسیله‌ای است که توسط آن می‌توان به خاطرات افراد نفوذ کرده و آن‌ها را همانند صاحب خاطرات مورد بررسی قرار داد. گروهی برای دزدین اختراع، دختر پزشک را به گروگان می‌گیرند.

 

 در حین تلاش برای نجات دختر بمبی که به او متصل شده است منفجر شده و شخصیت اصلی در اثر انفجار به کما می‌رود. پزشک مخترع توسط دستگاه، به عمق خاطرات سرباز به کما رفته می‌رود و سعی می‌کند تا جزئیات اتفاق را کشف و درک کند. بنا به روش‌هایی که بازیکن در حین بازی برای پیشروی از آن‌ها استفاده می‌کند بازی می‌تواند به شدت سخت و پر چالش باشد. البته بخش معمایی بازی به غیر از دو یا سه مورد دارای معمای پیچیده و سخت نیست. موسیقی بازی در حد بسیار هنرمندانه ساخته شده است و در واقع باید گفت که حتی بدون انجام خود بازی، گوش دادن به موسیقی آن خالی از لذت نیست. علاقه‌مند به سبک ماجرایی از انجام این بازی لذت کافی را خواهد برد.

کمترین سیستم مورد نیاز سیستم توصیه شده
سیستم عامل Windows 7 (SP1) x64 Windows 10 x64
پردازنده Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz | AMD Phenom II X4 940 Intel Core i7-3770 @ 3.40GHz | AMD FX-8350 Eight-Core
حافظه 8 GB 8 GB
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB) NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) / AMD Radeon RX 480 (4GB)
DirectX DirectX 11 DirectX 11
ذخیره‌سازی 40 GB

Get Even

23/06/2017
The Farm 51
+18
حجم دانلود: 18.3 GB
کد بازی:
رایگان
افزودن به علاقه‌مندی‌ها

ویژگی‌های بازی

تک نفره
ذخیره سازی ابری

بازی‌های مشابه

نقدهای کاربران

۵ | ۰
۵ | ۰

ثبت نظر من

😄